• Anonym (Nyfiken)

Rakade killar..

Min kille rakar sig "där nere" han tar bort allt..
    Funderar på hur vanligt det är??

Så killar rakar ni er eller inte??
    ( tjejer är era killar rakade?)

• Svar på tråden Rakade killar..
  • Anonym (Jo)

Min man är helrakad.Han trivs bra med det,jag älskar det oxå.Det blir ju mycket fräschare då.

• Anonym (Nyrakad)

Yepp i förra veckan blev han len o fin...

Tog allt på pungen o ljumskarna. Lämnade en sträng ovanför kukroten dock... Såg sexigt ut enligt frugan...

Tycker vi killar oxå kan ansa o göra oss 'fina' för våra tjejer....

• Anonym (mjuk)

Har precis kommit från Grekland med familjen. På nudiststranden var de flesta rakade helt eller delvis. Vi är båda helrakade och trivs med det. Bryr mig inte så mycket vad andra anser. Min fru gillar det och det är viktigast.

• konstmodell

Ja, jag har rakat mer eller mindre sen tidigt 90-tal och är helrakad se många år nu och trivs bra med det.

Jag föredrar om kvinnor är helt rakade med eller lämnar en liten tofs.

• Anonym

Min man är helrakad, jag föredrar helt klart att han är det. Själv ansar jag bara för att undvika hemska svampinfektioner som jag får om jag rakar helt.

• Fredde27

Lämnar lite ovanför, men tar bort allt under och "bakåt"

• redneck girl

pungen rakar el ansar han.det räcker för mig.någon enstaka gång försvinner allt;)

• xbumbix

rakad där nere skulle inte skada men den kombinationen jag råkade ut för på fyllan vill jag helst glömma bröstkorg å mage rena rama djungel men rakad där nere fyfyfyfy höll på å spy verkligen

• Mama4two

Jag vill att han ska vara ansad ovanför. Vill se att det är en man!!
    Tycker det ser lite läskigt ut med helrakat....En man ska ha hår!
    Själv är jag clean runt "läpparna" men har en snygg och välansad landningsbana...som visar vägen..= )
    .....men smaken är som baken

• ezah

tycker att en helrakad man är riktigt avtändande.
    såg på vilken kanal det nu var förra veckan "sex education" brittiskt, och en kvinna sa att det såg ut som den sista kycklingen i butiken.
    helt rätt.

har aldrig frågat rakt ut, men ä rätt säker på att jag aldrig sett en bush au naturelle på en kille.
    jag skulle rösta för ansat, att man ser/känner att där finns hår men inte så att det stör.

Svar på tråden Rakade killar..