• Anonym (Nyfiken)

Rakade killar..

Min kille rakar sig "där nere" han tar bort allt..
    Funderar på hur vanligt det är??

Så killar rakar ni er eller inte??
    ( tjejer är era killar rakade?)

• Svar på tråden Rakade killar..
  • Trolltoka

Ansar gör han men helrakar inte vilket jag är tacksam för. Hade både ett ex och en KK som brukade helraka sig. Visst man slapp å få hår i munnen men nej.. Nej... Iof bara raka pungen skulle väl gå an, men skulle inte vilja att karln min helrakar sig där nere.

trolltoka.blogg.se *~*Novah 13/3-07♥BF 25/1-10*~* novahpantera.bilddagboken.se
  • Micke54
    Trolltoka skrev 2009-06-25 14:54:53 följande:
    Ansar gör han men helrakar inte vilket jag är tacksam för. Hade både ett ex och en KK som brukade helraka sig. Visst man slapp å få hår i munnen men nej.. Nej... Iof bara raka pungen skulle väl gå an, men skulle inte vilja att karln min helrakar sig där nere.
    Hår i munnen? Hade han hår på ollonet eller hade han väldigt liten snopp så du fick buskaget i ansiktet?
  • Buttons
    Micke54 skrev 2009-06-25 15:24:10 följande:
    Hår i munnen? Hade han hår på ollonet eller hade han väldigt liten snopp så du fick buskaget i ansiktet?
    Brukar dina sexpartners bara pussa på ollonet?
  • Mieria

detta året ska jag be min man att spara ut så mycket könshår han kan och sedan ska jag blondera det och färga det vitt till jul.

• Trolltoka
    Micke54 skrev 2009-06-25 15:24:10 följande:
    Eller så är är man inte så känslig i halsen å kan ta hela i munnen, eller har en karl som älskar å bli slickad på pungen.
  • Micke54
    Buttons skrev 2009-06-25 15:31:44 följande:
    Brukar dina sexpartners bara pussa på ollonet?
    Japp det är i strl med en tennisboll så jag har inte hittat någon som bemästrat mera ;)
  • Micke54
    Trolltoka skrev 2009-06-25 15:58:07 följande:
    Eller så är är man inte så känslig i halsen å kan ta hela i munnen, eller har en karl som älskar å bli slickad på pungen.
    Oj, trodde inte det gick med en FL kukarna som finns här 30cm lång och 20 grov är ju standard på FL ;)
  • Anonym (kille)

jag är helrakad ibland så rakar vi varandra som en del av förspelet det är fräckt
    bara ett tips

• Trolltoka
    Micke54 skrev 2009-06-25 16:44:44 följande:
    Oj, trodde inte det gick med en FL kukarna som finns här 30cm lång och 20 grov är ju standard på FL ;)
    Är man stor i truten går det mesta, å andra sidan: allt går med lite våld, vilja, värme och vaselin!
  • Kallemannen

Jag är helrakad nu på sommaren. Bra med lite variation....

Svar på tråden Rakade killar..