• Anonym (Nyfiken)

Rakade killar..

Min kille rakar sig "där nere" han tar bort allt..
    Funderar på hur vanligt det är??

Så killar rakar ni er eller inte??
    ( tjejer är era killar rakade?)

• Svar på tråden Rakade killar..
  • Anonym (Lite...)

Min man rakar ovanför och på pungkulorna... inte helt hårlös. Tjusigt! ;)

• Anonym (------)

här blev man chockad skulle mysa lite i dag å när man drar av kallingarna hadde han rakat sej.. blev lite paff har inte smält de en första gången jag ser han rakad å den första killen jag har sex med som är rakad svårt att smälta de en men mysigt var de{#lang_emotions_laughing}

• papercut

Nix, min kille rakar sig inte. Han brukar trimma ner håret runt roten ibland. Men inte mer. Han har frågat hur jag vill att han ska göra och jag har sagt att jag inte bryr mig..

• Anonym (hell yeah)

min underbaring är helt rakad... fint som katt-skit i vällingen..

• Hugge47

Jag har varit helrakad i ca 2 år. Superskönt.

Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • LillaTanten

Min karl är ganska så luden över hela kroppen så jag tror att det skulle se enormt fånigt ut om han helrakade sitt underliv. Jag tycker inte att det behövs och han har själv aldrig uttryckt nån önskan om att raka så alltså är vi nöjda som det är.

• jfsebastian

Stubbig eller renrakad helt.
    Porrpung sen tidigt 90-tal.
    Hår är läbbigt. Urk.

• Anonym

Hårigt ska det vara! Rakade karlar är avtändande, skillnaden mellan mig och en karl är håret och att de är större, bredare, hårdare än jag. (Rätt hårlös i mig själv) Håriga armar, ben och bröst och kring kuken, mums!

• Completorium

Ja... det var det där med helhetsintrycket. Om jag skulle raka mig runt kuken så lär jag få fortsätta upp över magen och ner över hela benen, annars skulle det ju inte se klokt ut...

Så - nej! Jag rakar mig inte... {#lang_emotions_yell}

Svar på tråden Rakade killar..