Inlägg från: Gäspan |Visa alla inlägg
  • Gäspan

Idol 2005

Ååååh, jag är galen i Idol.
    Det kännas som om killarna är lite starkare kort än tjejerna i år.
    Förra året tyckte jag tvärtom.
    Håller med Linda 1976; fotbollskillen och julgranskulan är... trevliga pojkar (jag är ju faktiskt gammal nog att vara deras mamma)
    Lilla sameflickan gillar jag också. Och tjejen som sjöng duett med julgranskulan (hur kan ni lära er alla namn så fort? Jag måste vara senil...)

• Gäspan

Håller med, Mumu. Det var plågsamt att höra en del av duetterna. Speciellt tydligt när det är samma låt gång på gång. man hör verkligen vilka som kan sjunga då...

• Gäspan

Linda1976: Hm...borde han inte ha två då?

• Gäspan

*norpar honom å slår in honom i julpappar som present åt min bonusdotter, är allddeles för gammal själv, och gift därtill...*

• Gäspan

Herregud, jag stavar som en kratta idag...

• Gäspan

Sebastian måste vara den nye Darin. Vilka ögon...det blir spännande det här...

• Gäspan

Jag vill verkligen att en tjej ska vinna i år. Men ändå är det killarna som framstår som större personligheter...hm...undrar varför?

• Gäspan

Ellebelle: Karin, var det tjejen med en ganska mörk och personlig röst? Det fanns nån som lät som Tracy Chapman..men jag har så uselt minne...

• Gäspan

Ja! Kollade på bilderna...det var hon! Underbar röst. Förutom Sibel, förstås, och Marième, Marsha och Hilda (för att hon är så vacker) Nu har jag hittat några tjejer med...skönt

• Gäspan

Sammie; Det är inget förrän på måndag tror jag....

Svar på tråden Idol 2005