Idol 2005
julienne: När Cindy ringde sin mamma efter att ha mött juryn första gången:
"Dom sau att jau ente skulle sminka majj så mycke föur att jau e ju naturligt vackeur..."
snyft
(ursäkta alla malmöbor som låter liadannt)
julienne: När Cindy ringde sin mamma efter att ha mött juryn första gången:
"Dom sau att jau ente skulle sminka majj så mycke föur att jau e ju naturligt vackeur..."
snyft
(ursäkta alla malmöbor som låter liadannt)
ärtprinsessa
ärtprinsessa
jag är senil idag...skulle bara skriva att jag förstår precis hur du känner det. Själv skyller jag på att det är barnen som vill se Idol...och så sitter jag som klistrad....
nyponsoppa; Håller faktiskt med dig! Speciellt illa tycker jag om tjejer som wailar sig igenom hela låtar, som nån slags Maria Carey-wannabe...Darin wailar ju också...men jag förlåter sååå mycket för hans vackra ögon...
fenomena83: Jag gillar wailande i små mängder - som förhöjning i en låt. Men jag gillar inte alla dessa unga r´n´b-brudar som wailar sig genom hela låtar...Så jag gillar Sibel - men med måtta...
Jag har röstat på Sarah!
Jonah och Cindy kommer få så många andra röster...
MEN Eddie ska ge sjutton i att sjunga en av mina favoritlåtar. Jag höll på att få den totalförstörd ikväll.
och VEM STYLADE CINDY? En så sockersöt tjej hade nog behövt tonas ner lite snarare än tvärtom. Hon såg ut som en tuss med sockervadd i min teveruta!
sisley: Då kan du ju få en autograf på mellanmjölken med hem...eller nåt...
tempo21: Stackars stackars dej. Stäm någon. Teracom eller nån. Det här är ju ytterst allvarligt....kan förstöra en hel vecka...
annah84: tycker också att Cindy är jätteduktig och otroligt söt. Men eftersom hon har så mycket givet av naturen behöver man ju inte "gulla till" henne ännu mer....