Inlägg från: Gäspan |Visa alla inlägg
  • Gäspan

Idol 2005

...men varför låter killarna så säkra under intervjuerna medans tjejerna (förutom Marieme då, hon är cool) knappt kan prata??? Det påverkar tyvärr min bild av dem som artister. Okej, Darin var också blyg, men sött blyg. Han log iallafall...

• Gäspan

Jag tycker att Sebastian var enormt bra. Ola hade en söt å fin falsett. Agnes sjöng rörande vackert. Marieme ok. Men varför gillar alla Jonah? Jag tycker att han är sååå tråkig. Tror inte att han kan stava till ordet passion. Och Sibel ska ge sjutton i att sjunga John Lennon-låtar. Det var det värsta jag har hört.....

• Gäspan

Cheri: Det är just det jag menar: Det är för perfekt, för....instrumentellt med Jonah. Påminner mig om alla frikyrkosångare...(inget illa ment om frikyrkosångare, men passion är ju inte ett ord man förknippar med deras scenframträdanden)

• Gäspan

...och snart har vi väl en final med fyra grabbar och bara en tjej igen. Mitt tips i år: Sebastian, Ola, Måns, Jonah och Sibel.
    suck

• Gäspan

Mamma89: Jennifer Brown sjunger den...

• Gäspan

Daniel Lindström får väl bara uppträda på finlandsfärjorna? Skulle det vara en popidol? Men svenska folket gillar väl etniskt svenska helyllekillar som jobbat på posten (eller Ica) så Jonah har säkert en bra chans. Gäsp....

• Gäspan

...jag gillar Marias lite mörka röst. Skulle vilja höra henne sjunga...typ...Bonnie Tylers "A total eclipse of the heart"

• Gäspan

Ja borde man inte FÖRBJUDA dem att ta fler Celine Dion-Mariah Carey-Whitney Houston-låtar? I allafall tjejerna....Popstjärna är INTE samma sak som stor diva som sjunger HÖGT

• Gäspan

...vilka låtar skulle ni vilja höra någon av de tävlande sjunga?

• Gäspan

Julienne; Jag tänkte precis tvärtom. Äntligen en annorlunda låt för Sibel. Men Marieme..."I wanna dance with somebody"- usch- man ska akta sig för Whitney tycker jag. Det blir lätt så skrikigt.

Svar på tråden Idol 2005