Inlägg från: Gäspan |Visa alla inlägg
  • Gäspan

Idol 2005

Ni som gillar Jonah kan köpa hans tröja på Blocket!!! De andras kläder från en av delfinalerna finns också till försäljning...weird...

www.blocket.se/view/6204448.htm&l=0&c=1&city=0

• Gäspan

hm....tror inte riktigt på Elina med "sweet dreams" - men jag kanske blir positivt överraskad...

• Gäspan

pyff och michiara: Nä, "I´m so excited" kräver nog lite mer power än vad lilla Agnes kan åstadkomma....tyvärr.

• Gäspan

chips och läsk och hårda diskussioner mellan alla i familjen. Vi ringer bara in och röstar på en person. Men vem?

• Gäspan

Jag fruktar att Måns åker ut - för det kan väl inte bli bra med den låten? Han får väl lita till sitt leende...

• Gäspan

Heja Ärtprinsessan! Tycker också att Jonah är...skum...men han blir nog den här säsongens Daniel Lindström...en hyvens grabb, jobbar på Ica, inget queer över honom...sånt gillar svenska folket. Igår sjöng mer än halva startfältet falskt! Och så säjer juryn att alla gjorde det på åttiotalet. Det är inte så jag minns det.
    Bäst igår var Elina (trodde verkligen inte på henne i förväg) och Sebastian (men de hade gjort ett fruktansvärt dåligt arr. av en bra låt)
    Sämst var Måns! Tyvärr.

• Gäspan

Men jag blir så arg på att juryn hela tiden pratar om "vem som går genom rutan" -som om det bara var utseende det handlar om. En popstjärna måste väl för fanken kunna sjunga också? Och prata! Agnes är ju hur söt som helst - men vad hjälper det? Det känns hela tiden som om hon är en skolflicka som är med i sikta mot stjärnorna" och härmar sin idol...typ Mariah Carey....

• Gäspan

Jamen Måns å Magnus Uggla? Vad kan det bli mer än a-a-a-a, klappa händerna, o-o-o-o? suck. Sångmässigt är väl Ugglas låtar ingen utmaning precis...

• Gäspan

Jaaaa!Idag är det fredag! Äntligen....

• Gäspan

Jag som inte gillar Sibel annars var fullkomligt tårögd efter hennes framträdande igår (med en av de värsta låtar som nånsin skrivits.Jag står inte ut med Niklas Strömstedt) Elina däremot ska hålla sig borta från Eva Dahlgrens låtar. Det lät förfärligt....Och stackars barn (Elina, alltså) vad dom styr ut henne i fula kläder. Är stylisten sadist? Igår såg hon faktiskt ut som miss Piggy. Är det inte meningen att styling ska ta fram det bästa hos en människa?

Svar på tråden Idol 2005