• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • smulan76

jag röstar inte, är väl för snål

• silhuett

Kan inte se avsnittet ikväll efetrsom vi är bortbjudna på middag hos några vänner
    Men jag får väl titta på utslagningen vid halv 11 istället

• S0lstråle

HÄRLIGA låtar i kväll! Ska bli kul att se om idolerna "klarar" av dem!!! Kanske kan Jonah lysa upp lite (det är dags för det) med Señorita?!

• S0lstråle

Förresten- Åker inte en kille ut (förslagsvis Jens) idag vet jag inte vad jag tar mig till! (Fast att gå så långt som att faktiskt rösta tänker jag inte )

• Erika

Hallå

Vet ni om programmet går i repris??

Kram erika

• halstabletten

Inte på vanliga fyran. Jag tror att någon nämnde något om någon av de andra fyran kanalerna, men den har jag inte så jag minns inte exakt vad den heter.

• Mary Cherry

Det går på tv400 imorgon, tror det var vid 14-tiden, eller 17, typiskt, nu minns jag inte!

• Loren

Tycker nog också det är dags för Jens att åka nu. Röstar dock inte...överlåter det åt fjortisarna så kan jag sitta och klaga sedan...hihi

• Supermummy

Snart är det dags!!!

• NovaLi

Nu vet inte jag om ni redan diskuterat detta för jag har inte läst hela tråden, isf får nu ursäkta mig Men nu till saken;
    Jag trodde artisterna valde låtar själva, men när jag läste lite i Mariemes chatt i Aftonbladet så sa hon att det var så dumt att hon inte fick välja låt själv...

Nån som har koll på hur det är?