• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Supermummy

Alltså, vad är det för särskilt med Ola? Kan någon förklara det?

• En helt vanlig mamma

vad ar bra med mans?? och Ola?

Jag gillar Sibel..

• ming

Apropå Laleh. "För att behålla kontrollen över sin musik valde Laleh Pourkarim att göra sin debutplatta, ?Laleh?, helt på egen hand. Hon ville inte att någon annan skulle skära in med sina åsikter och sin smak. Med undantag för ett av spåren spelar hon alla instrument, sjunger och körar själv, och har dessutom producerat plattan som kom ut i slutet av mars."

www.stim.se/stim/prod/stimsajt.nsf/alldocuments/F5C0B4B68B319B74C1257013004A38D8

• Svarta katten

Nån som har koll på vilket tema det är på fredag?

• saraseal

vad hette han som åkte ut innan de började med veckofinaler? han var rakad och spelade i punkband =) men på audition sjöng kan "beautiful" han hejjade jag på.. nu vet jag inte vem jag ska hejje på, Sibel är ju bra men hon verkar ha blivit lite mallig =) Nån mer som tänkt på det? Jonah tycker jag är skittråkig även om han säkert har en bra röst..

• lena76

Hej..jag måste få svar på en fråga jag undrat över sålänge
    Är Daniel Breiholts(han som sitter i Juryun)tillsammans med stina som var med i Idol2004?(Ni vet hon som sjöng såå falskt)*nyfiken*

• saraseal

lena76

vart har du fått de smaskiga rykterna ifrån? lina var super dålig! =)

• Aannaa

lena76 > ja det är dom, tydligen ganska seriöst, bor ihop oxå. Har läst det dock.... Dom har ju hållt ihop länge...