• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • dexterswife

Nä nu blir det Jens eller Elina tror jag. Jonahs låt tror jag inte heller blir riktigt lyckad.

• Julienne

The Ark; ytterligare en anledning för Sebastian och bara åla runt och inte riktigt visa nån röst talang. (Om han nu har nån)

Heja Sibel! Kanonlåtval!

• Aannaa

'The Ark' är ju som klippt o skuret för Sebbe....tror det blir superbra Heja heja!!!
    Synd bara att han inte tar tillfället i akt o sjunger nåt annat, som inte låter som allt annat han har sjungit...

• Loren

Jag känner att jag kan ha överseende med Sibel, hon är ju ändå bara 16 år (kanske 17?) - bara ett barn! Ger ett väldigt flickigt och lite osäkert intryck - vill verka tuff och framstår då kanske som mallig, men jag tror hon är en rätt gullig tjej. Lite psycho-bull från mig...hihi..... Vad är det mer för låtar med på fredag då??

Heja Sebbe förresten...

• fantasiflicka

Jag tycker att Sebastian spelar i en helt annan division än de övriga! han är helt oemotståndlig tycker jag.

Jonah har ju en superbra röst men kör ju bara sega ballader hela tiden. jag tycker iofs alltid att det är tråkigt med ballader...

Men tjejerna är ju värdelösa jämfört med killarna!

• destino

Att Måns valde sång från Iglesias?
    Dem är så lika tycker jag.

• tr3z

Julienne - håller med till 100%!!! *urk*

• tinna
    Jag tror Jens får åka, dom skulle införa ett förbud mot Robbie Williamslåtar för dom är så svåra! Finnsd et nån i idolhistorien som kört en Robbie Williams och klarat det bra?? Nä, jag tror inte det....
    jag tycker inte alls att tjejerna är usla, tycker både Sibel och Agnes har kanonröster och en musikalitet som är suverän. Sen måste dom väl mediatränas lite men det fixar sig nog Både sebastian och Jonah är också duktiga men tycker att båda kört fast i samma typ av låtar hela tiden. Skulle vilja se lite mer variation......
  • tr3z

Åh, ja, just det... Jens och Robbie Williams.. IGEN?! *suck*