• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Peernilla

Jag gillade måns.. lite smörig.. men sååååå himla snygg!! Gillade Maria också.. hon har utstrålning. Vilka bra är ikväll.. jag kommer missa det. suck..

• Linda1976

Sibel och Fotbollskillen!! (Ola??). Känner han och Måns varandra sen innan, det har jag fått för mig. Måste än en gång beklaga mig på Måns Kattis Ahlström-dialekt, vart tog den normala skånskan vägen han hade på Idolturnén vägen?

• KorElleBelle

Ha, Idoluttagningarna skulle ju vara en kul grej att utsätta någon för på en svensexa eller möhippa, eller ..... nooooot!

Såg inte slutresultatet igår ( varför måste det vara uppdelat så där i 2 delar?) men rätt personer gick ju vidare, fast Måns fick nog en hel del tjejröster!

Ikväll hejar jag i allafall på Sibel med den underbara rösten trots hennes usla låtval ("The power of love", kan inte med Celine Dions låtar) och Johan med ringen som framför "I love it when we do", en Ronan Keating låt!

En liten varning dock för Ola som ska framföra en helt underbar låt, Maria McKees "Show me heaven! Spännade och ovanligt låtval där du Ola!!!

• Peernilla

Åh nej jag kommer missa min favvo.. OLA!! Tusan, ville se sibel också förstås. Får försöka hinna kolla på resultatet ikväll.

• sofia23

Ne Sibel o Han Johan med percing hoppas jag går vodare,anser att Ola inte kan sjunga alls...bläää för honom

• Petra D

Jag måste bara berätta av de 24 uttagna så är hela 3 st från Vänersborg!! *stolt*

Vänersborg är en liten stad med bara ca 37000 invånare så visst är det duktigt av "min" stad att producera så duktiga sångare/sångerskor.

Funderar själp på att söka nästa år, inte för att jag tror att jag skulle vinna IDOL2006 direkt men jag borde ju ha turen på min sida eftersom jag kommer från vänersborg

Svar på tråden Idol 2005