• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • ärtprinsessan

Ellebelle! Nu har de ju lyckats, jag måste lugna mig och inte bry mig.

Älskar livet, det var precis så jag menade, men jag måste tro att "folk" kan rösta själva, precis som jag tycker att jag kan. och jag trooor faktiskt inte att juryn hejade på M & M, jag tror de hellre sett Jim & Marieme.

• Älskarlivet

ärtprinsessan:

Det hoppas jag med!

Men det finns alltid någon som lyssnar mer på juryn än sin egen vilja .

Heja Darin hahaha !

• ärtprinsessan

Ellebelle...just det ja. Tobbe. Han var rätt tyken mot Marieme igår "Det får du tacka stylisten för" när hon sa att hon kände sig snygg! Måste kännas lite pinsamt för Wiman, som jag tycker är ljuvlig, att behöva jobba ihop med mesiga trollkarlen...fast de behöver ju några snällisar också.

• Love and Care

Tror på Sibel och Johan idag, igår tyckte jag Måns och Maria var bäst, i förrgår Jonah och Cindy så än så länge har röstningen gått som jag velat!

Som joker skulle det vara kul om Ola gick vidare, han är en charmig deltagare som gör programmet roligare och har en bra röst även om han floppade rejält med att sjunga Mandy utan att nämna just Mandy....

Men tror trots allt på Sibel & Johan!

• trollungar

ja sibel kommer garanterat gå vidare!!!

• Amarone Classico

Jag håller också på Sibel och Johan ikväll!

Men jag kommer inte att rösta, där går gränsen

• sofia23

vad tyckte ni om Ola nu då...juryn verkade juh gilla det ialla fall men ja..njaa....kan inte riktigt bestämma vad jag tycker...om hans röst

• Love and Care

ÅÅÅÅH, jag hoppas jag gissade fel innan idag! Ola var sanslöst bra ikväll, GUUUUD vilken idol (sen är jag ju skåning oxå och älskar att han kör på med sin skånska i motsats till Måns....)

• sofia23

jkomemr nog rösta för första gången i kväll...på Johan...om han nu inte är kass idag o valt helt fel låt...

Svar på tråden Idol 2005