• Fisen89

Unga mammabloggare

Har lagt ut ungef'är samma tråd under en annan kategori men kom på att man kanske få mer napp här:) Söker unga mammabloggare så jag har nåt kul att läsa:) Skriv gärna er bloggadress här och hur gamla ni och era barn är!

Kika också in på min blogg linajohnsson.blogspot.com
    Har en dotter på drygt 4 månader och jag skriver om vardagen och hennes utveckling. Kommentera gärna och ställ frågor i min blogg, det tycker jag är kul. Lovar att svara på alla frågor:)

• Svar på tråden Unga mammabloggare
  • Medved

Therese heter jag och är 18 år! Jag har en dotter som heter Nellie och är 9 månader,snart 10 tillsammans med min sambo som jag varit tillsammans med i 7 år! :O Dom flesta får en chock men så står det till! Vi är förlovade sen 4 år tillbaka och är lyckligare än va vi någonsin varit tillsammans! Läs min blogg om min vardag, kanske intresserar någon ;) Kramar på er!

nelliebellibus.blogg.se/

• BiimBiim

21 år (22 i oktober) bor med min pojkvän 24 år och våra två katter.
    Jag är gravid och har bf 1 augusti så snart kommer våran lilla prinsessa som ska få heta Wanessa. Jag är halvgrek och längtar ofta ner till Grekland. Min sambo kommer från Eritrea och jag är sååå nyfiken på hur våran dotter kommer se ut.
    Följ gärna med i min blogg genom mitt äventyr jag står framför :)

gravidabiimbiim.blogg.se

• Hallonfrossa

följ gärna min blogg, har uppdaterat med nya bilder,

skriver om min vardag som 22 årig 2 barns mamma

välkomna att kika in!

{#lang_emotions_sunny}

Nu e dom här: MOLLY 071123,NEILA 090327
  • sofy 90

Sofia heter jag =) 19 år och gravid i vecka 20! Kika in och lämna ett avtryck så att jag kan kika in hos dej!

Svar på tråden Unga mammabloggare