• Fisen89

Unga mammabloggare

Har lagt ut ungef'är samma tråd under en annan kategori men kom på att man kanske få mer napp här:) Söker unga mammabloggare så jag har nåt kul att läsa:) Skriv gärna er bloggadress här och hur gamla ni och era barn är!

Kika också in på min blogg linajohnsson.blogspot.com
    Har en dotter på drygt 4 månader och jag skriver om vardagen och hennes utveckling. Kommentera gärna och ställ frågor i min blogg, det tycker jag är kul. Lovar att svara på alla frågor:)

• Svar på tråden Unga mammabloggare
  • Tumadre

/Teresa, ung ensamstående tvåbarnsmamma

• Medved

Therese heter jag och är 18 år! Jag har en dotter som heter Nellie och är 9 månader,snart 10 tillsammans med min sambo som jag varit tillsammans med i 7 år! :O Dom flesta får en chock men så står det till! Vi är förlovade sen 4 år tillbaka och är lyckligare än va vi någonsin varit tillsammans!Nu väntar vi på att få gå och kolla på en bostadsrätt , kanske blir vi som blir som nya ägarna;) Läs min blogg om min vardag, kanske intresserar någon ;) Kramar på er!

nelliebellibus.blogg.se/

• Therese17

Så kul att kika på alla era bloggar (:

Jag är 17 år och har bara några veckor kvar till BF, följ vägen dit här: thessinwonderland.blogg.se
    Uppdaterar med både bilder och text.

• MelinasMamma

Heej, en mamma på 22 år som lever tillsammans med sin dotter 8½ månad gammal. {#lang_emotions_smile} På min blogg skriver jag om livet tillsammans med min dotter och även om allt annat möjligt.

mybeautifuldays.blogg.se

Svar på tråden Unga mammabloggare