• Fisen89

Unga mammabloggare

Har lagt ut ungef'är samma tråd under en annan kategori men kom på att man kanske få mer napp här:) Söker unga mammabloggare så jag har nåt kul att läsa:) Skriv gärna er bloggadress här och hur gamla ni och era barn är!

Kika också in på min blogg linajohnsson.blogspot.com
    Har en dotter på drygt 4 månader och jag skriver om vardagen och hennes utveckling. Kommentera gärna och ställ frågor i min blogg, det tycker jag är kul. Lovar att svara på alla frågor:)

• Svar på tråden Unga mammabloggare
  • ÄngelnDennis

Jag är 19 år och har varit med om mycket i mitt korta liv. Vart gravid 06 (16 år) Förlorade honom i vecka 37. i Mars 07 Fick vi en underbar pojke vid namn Dennis.
    I oktober 08 födde vi en till son som är med oss. Han är idag 8 månader gammal.

VI har också en hemlis som jag ej skriver om i bloggen än, Om allt går bra har vi en liten igen i feb Hemlis För mellan pojkarna var vi med om 4 mf/ma innan lille Seb valde att stanna hos oss.

Ourson.blogg.se

Välkommen att läsa om vårat liv

• 3 barns mamma84

Är 24år dotter på 4år sonen på 9½mån 10mån den 14 juni

didos.blogg.se/
    Didos tog sina första steg idag

• ella91

www.ellinoranderssson.blogg.se

Jag är 18 år & gravid. Men just nu har jag tagit en liten paus från bloggandet men kommer återkomma snart. Det har hänt lite konstiga saker här nu, men senast den 25 är jag tillbaka

• TannaNystrand
    Fisen89 skrev 2009-05-06 09:37:25 följande:
    Har lagt ut ungef'är samma tråd under en annan kategori men kom på att man kanske få mer napp här:) Söker unga mammabloggare så jag har nåt kul att läsa:) Skriv gärna er bloggadress här och hur gamla ni och era barn är! Kika också in på min blogg linajohnsson.blogspot.com Har en dotter på drygt 4 månader och jag skriver om vardagen och hennes utveckling. Kommentera gärna och ställ frågor i min blogg, det tycker jag är kul. Lovar att svara på alla frågor:)
    Ja mitt barn har ju inte kommit än men du kanske vill läsa ändå:)
    gravidatanna.blogspot.com/
Svar på tråden Unga mammabloggare