• Fisen89

Unga mammabloggare

Har lagt ut ungef'är samma tråd under en annan kategori men kom på att man kanske få mer napp här:) Söker unga mammabloggare så jag har nåt kul att läsa:) Skriv gärna er bloggadress här och hur gamla ni och era barn är!

Kika också in på min blogg linajohnsson.blogspot.com
    Har en dotter på drygt 4 månader och jag skriver om vardagen och hennes utveckling. Kommentera gärna och ställ frågor i min blogg, det tycker jag är kul. Lovar att svara på alla frågor:)

• Svar på tråden Unga mammabloggare
  • Rastafairy

tvåbarnsmamma på 23 år. En 1 åring och en 2,5 åring.

www.alltisvart.blogg.se

Ingen regelrätt " mammablogg" som bara skriver om mina barn utan skriver om annat också och lägger in en del foton jag fotar själv (systemkamera)

(Tycker själv att ja bloggar rätt ofta o har en snygg design! )

• Mia89

jag heter mia och är 19 år, fyller 20 i vinter. har en son (charlie) på snart 2 månader tillsammans med min sambo nicklas.

bloggar på storstadsidyll.nu

• edithleona

Läs gotteochvi.com...jättebra blogg!

• 199007

Kristinaasoderberg.blogg.se Jag är 19 (idag) och har en son på 5 veckor..går även att läsa om veckorna innan han kom, den eviga väntan och om förlossningen ! Jag gick 13 dagar över tiden så några dagar gick man ju på nålar ! ;) Nu försöker jag komma tillbaka till ett normalt liv, umgås med mina kompisar och så.. Vill visa att min son inte alls står i vägen bara för att jag är ung, jag kan göra precis vad jag vill i alla fall.. Visst nu är han lite för liten för att jag ska kunna lämna honom men vi lever och mår bra i alla fall!

• mamma till lilla melvin

21 år och mamma till Melvin på snart 4 månader,

Svar på tråden Unga mammabloggare