kattlådan stinker!
Hur jag än gör, så stinker kattlådan konstant.
Hur ofta gör ni rent er kattlåda?
Vad använder ni för kattsand?
Finns det någon bra kattsand ni kan rekommendera som tar bort lukt bättre än den jag har?
Hur jag än gör, så stinker kattlådan konstant.
Hur ofta gör ni rent er kattlåda?
Vad använder ni för kattsand?
Finns det någon bra kattsand ni kan rekommendera som tar bort lukt bättre än den jag har?
everclean!
Nej, kattsand i hela huset vill jag absolut inte ha. Kanske ska prova pussi istället. Köper man den i vanliga mataffären?
Var köper man katty? Har aldrig hört talas om. Måste missat den.
Minns att vi hade EverClean när jag var liten. Minns dock inte om det var bra eller ej.
husses kattsand har vi, blir hemkört och levererat fram till dörren, är super bra sand.
använde everclean förrut, men husses är billigare och är i stort sett samma sand som husses bara andra förpackningar förklarade hussesförsäljaren.
se till att ha mycket sand hela tiden, brukar stå på förpackningarna vad det rekommenderar.
tidycat scoop bästa kattsanden någonson :)
en låda på 20kg kosstar runt 2-300kr men de e klart värt de :)
Everclean är outstanding!!
Finns många olika sorter av everclean att välja mellan, dyrare än vanlig kattsand men håller MYCKET längre & framförallt...luktar inget!
Hehe, smaken är verkligen som baken. Jag får helt enkelt prova mig fram.
Kan foder ha med lukten att göra också? Vi ger Royal Canins torrfoder för inomhuskatter.
mina katter strejkade att gå på låda när jag hade rengjort med klorin ..
så jag tr vanligt yes nu ..
sen har jag kattsand som heter klumpe de tycker de om . har testat olika men de gillar verkligen inte vissa sorter ..
Vicka lyxkissar ni har!
Förut använde jag pussysand å såndär kattlådedeo men nu får mina euroshoppersand å en wonderbaum +tömning varje dag av klumpar å kluttar...
Annars kan man även använda pellets som man eldar med... Funkar bra å är billigt!