Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

0707-bebbar - tråd 11

Ella: Alltså, DEN sista raden missade jag helt *rodnar* GRATTIS!!!!!!!!!!! Vattumän är bra Jag är en 2/2 och Totte är en 4/2

Skarpa: Alfred har ju härmat storebror som leker rollekar så han har hållit på att "laga mat" i ett halvår ungefär Tänk om allt kaffe jag har druckit varit riktigt, jag hade varit upe i flera månader i så fall
    Fick 3 killar på 3½ år ☆ tesked.blogspot.com/virkaholic.blogspot.com/
  • Teskedsmamman
    Ella174 skrev 2009-06-10 08:58:07 följande:
    Tesked, ja regnställ är bra, det behövs. Briotåg har V redan och det är väldigt uppskattat och han har snabbt lärt sig att bygga tågbanor. Skarpa, tåg låter klokt och det är ju kul att åka!
    Vi har en 35-liters back överfull med briosaker, men de önskar sig mer ändå {#lang_emotions_surprised}
  • Teskedsmamman

92 {#lang_emotions_surprised}

Här börjar jag fundera på om jag ska gå över till 86 på Affe, hans byxor börjar bli korta Rätt kul ändå med tanke på att tröjor i 80 sitter ok medan 80-byxor börjar bli korta. Det har/är tvärtom på hans storebröder, både Totte och Ian har gärna en storlek större på tröjor än byxor...

Mätte Affe igår och han är 82 cm lång och vägde 11 kg när han var på VC för att få penicillin för öronen.

• Teskedsmamman

Och en bjässe på 180 behöver jag klätterutrustning för Vi hade en sådan där på 184 i stallet som jag jobbade på och ta sig upp på honom var inte så enkelt för mig som är 156 cm

Enklast var att knuffa honom intill staketet och klättra

De senaste 15 åren har jag hållit mig till islänningar, precis min storlek på häst

• Teskedsmamman
    Ella174 skrev 2009-06-18 08:28:54 följande:
    Kul! Vad jobbar du med?
    Inte längre

Jag tyckte själva jobbet var skitkul och allt fungerade perfekt, men att hela tiden ha tanken i bakhuvudet att om jag inte säljer så får ungarna svälta - DET klarade jag inte... så jag hoppade av och satsar på ett jobb med månadslön istället
  • Teskedsmamman
    Ella174 skrev 2009-06-18 13:26:53 följande:
    Vad synd... Hoppas du hittar jobbet med månadslön snart!
    Njae, säljare är inte min grej... det vet jag nu i alla fall Om jag har en gnutta tur så kanske jag får vara med och bygga upp ett museum (järnväg) istället...
Svar på tråden 0707-bebbar - tråd 11