0707-bebbar - tråd 11
Ella: Alltså, DEN sista raden missade jag helt *rodnar* GRATTIS!!!!!!!!!!! Vattumän är braSkarpa: Alfred har ju härmat storebror som leker rollekar så han har hållit på att "laga mat" i ett halvår ungefär
Jag fick tag i en vinteroverall till Affe på gekås sist, nedsatt eftersom det var i mars och gav då 149 kr för den.... helt ok till dagis ![]()
92 
Här börjar jag fundera på om jag ska gå över till 86 på Affe, hans byxor börjar bli korta
Rätt kul ändå med tanke på att tröjor i 80 sitter ok medan 80-byxor börjar bli korta. Det har/är tvärtom på hans storebröder, både Totte och Ian har gärna en storlek större på tröjor än byxor...
Mätte Affe igår och han är 82 cm lång och vägde 11 kg när han var på VC för att få penicillin för öronen.
Och en bjässe på 180 behöver jag klätterutrustning för
Vi hade en sådan där på 184 i stallet som jag jobbade på och ta sig upp på honom var inte så enkelt för mig som är 156 cm
Enklast var att knuffa honom intill staketet och klättra
De senaste 15 åren har jag hållit mig till islänningar, precis min storlek på häst ![]()
Hoppsan! 104 växte min 5-åring ur ungefär när han blev 5 i februari ![]()
Jag har börjat jobba! Gör min 3:e dag imorgon och är sugen att åka dit redan nu ![]()