• Svar på tråden Majmammor 2007 del 12
  • Blindness
    Mel, ja, fast priset ligger nog som standard här runt om, liten by lite mindre kostnad men nära till stan. Sen har fortfarande kärringen ingenting att göra med vårat avtal. Glömde ju att skriva att hon gick på om att där hon kom från där "hjälpte man varandra så där hade han fått bo gratis", va?? Bo gratis i tre år, nänä, så lätt ska han inte komma undan.

Syrra, jag tycker Johanna är jätteduktig!! Leya bara låter det rinna nu för tiden och tar sig inte ens mellan benen längre

Leya har stökat lite inatt och sen vaknade hon 5, och jag hade ju svårt att somna efter den där kärringen kom så här blir man nog trött idag. Har iallafall gått ner 1 kg av mina promenader så nu känner jag mig lite sporrad + att jag känner mig lite tvungen när jag köpt skor för 999 kr
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blind: det låter som om hon är en sån som bara ska ha det på sitt sätt. Självklart kan man inte låta någon bo gratis. Inte ens min bror och flickvän bodde gratis när de bodde i vårt gästrum i källaren. Visserligen betalade de bara mat och så fick vi en dator av dem men de förväntade sig inte att de skulle bo gratis.

Jag är själv imponerad av henne i morse var blöjan torr efter 12tim sömn
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness
    Syrra, Leya var dyblöt imorse, fick dock lite extra välling när vi gick och la oss igår, senaste dagarna har vi så svårt att få in kvällsmålet. Vi äter mat vid 16:30-17 och sen hinner vi inte med någon smörgås eller något innan Leya är för trött {#lang_emotions_undecided}
  • 2små2stora
    Blind: Johanna var blöt igår morse. Hon äter ca 150ml välling innan hon somnar på kvällen.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness
    Syrra, Leya ligger ungefär i samma klass med vällingen, ibland trycker hon i sig 160-180 också men det är sällan, men väntar man någon timme tills vi lägger oss så kan hon äta upp till 150 ml till. Äter Johanna (vanligtvis) något efter middagen förutom välling?

Hur lyckas ni andra få in måltiderna?
  • SeriousGangBang

snart tajm för ny tråd igen va

What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Blindness
    SeriousGangBang skrev 2009-08-06 10:59:33 följande:
    snart tajm för ny tråd igen va
    Japp!
  • Blindness
    Melisabeth skrev 2009-08-06 12:05:45 följande:
    Blind - ja okej, ni kanske har det lite billigare där uppöver, men iaf så kan man inte ens med god vilja klaga på priset, var nog det jag menade
    Ja, jag är ganska säker på att det inte är något överpris, sen har vi ju ett eget konto för lägenheten där vi tar pengar till stora utgifter såsom ved osv och sen ska ju pengarna gå till renovering osv till lägenheten.
  • Tess82
    Blind, låter jobbigt det där, speciellt när det är släktingar också.

Kavat, härligt att gipset är borta, hoppas det går bra utan blöja nu igen då.

Linnea har helt slutat med välling nu, hon vill inte ha det längre. Hon äter en macka eller banan eller nåt om vi äter middag tidigt annars klarar hon sig på middan.

Här är blöjan ganska ofta torr på morgonen, imorse var den lite våt men då var hon tjurig och inte ville kissa innan hon la sig igår och hon drack vatten när hon la sig och 5 imorse så det var ju inte så konstigt. Blev rejält med kiss i pottan i morse ändå.

Sambon tog ledigt idag på eftermiddan och hämtade Linnea på dagis, sen stack de iväg till Bjursås en sväng så jag sitter här solo och slappar efter jobbet, skönt att få pusta ut lite i lugn och ro, annars går det i ett från morgon till kväll tycker jag. Ledig imorgon i alla fall så jag hoppas på lite sovmorgon.
    Linnea -07
Svar på tråden Majmammor 2007 del 12