Heoo, lunginflammation mitt i sommaren!! Du får säga till dina småttingar att så gör man bara inte

Hoppas dom kryar på sig
Syrra, duktig hon är som kan klä sig så bra själv, Leya håller än så länge mest på med stövlarna och hon är jätteduktig om man säger fel fot så byter hon och ibland så ser hon själv att dom är fel, det gör inte ens hennes 4-åriga kusin
Kavat, jag tog ingen Diklofenak men idag ska jag ta en alldeles strax, kan knappt röra mig om jag inte tar dom och det är ju jobb imorrn igen så bäst att vara smärtstillad

Duktig kille du har utan blöja!! hoppas det håller i sig!
Leya bara trotsar och använder nu kiss som trots. Ställde sig på stolen idag och släppte på värsta niagarafallet, detta fast jag vet att hon kan knipa (har gjort det flera gånger när det har läckt lite och jag har sprungit iväg med henne och sagt att hon ska knipa och att vi skyndar oss, då kommer inge mer). Det jobbiga är att vi har klädda stola... grrr
Varit på auktion idag, Leya skötte sig bra! Blev dock ingen middagssovning så hon var trött redan 18:30 men somnade runt 19. Sen har vi träffat mormor + handlat idag också. Jag har klippt gräset, man ska ju röra på sig när man har ryggskott och så längeman är smärtstillad så