• Sanda

-Syskonmaffian-

spännande booboo kul att andra blir gravida så man kan va lycklig med dom och slipper det själv haha! Ta ut den ta ut den!! *Hejjar på!*

cirkus; *hejjar på dig med *

UU: GRATTIS!!! Visst är det underbart!!

Ikväll är det möte om skolans framtid, har skaffat barnvakt så vi kan gå bägge två! Blir nog sent kan jag tro!

• Sanda

booboo; är det inte en speciell inställning du ska ha då?

Igår var det mötet men dom hade inga bra svar. Jag blev så förbannad, frågade jobbiga frågor och ställde dom mot väggen, suck, så jobbigt med okompetent ledningspersonal. Jaja vi får se om vi stannar kvar, har planer på att flytta faktiskt, vill inte bo i en kommun som beter sig som barnungar. Problemet är väl att kunna sälja huset.

• Sanda

BM; usch vad sorligt med din mamma
    MEn bra du byter jobb om det inte känns helt rätt! Kan tänka mig det var mycket kvällar och helger oxå, kanske inte helt optimalt! Men man tar ju vad man får!

Vi funderar på att sätta ut vårt hus på ett högt pris och se om någon är intresserad, är det inte så, så behåller vi det! Men högt pris menar vi det vi gav för det.

den 30 maj åker jag och Adrian till öland. Vi ska bo i stuga på en camping med massa kul för barnen och så ska vi hälsa på min kompis som bor på en gård. Sen den 4 juni åker vi(jag och barnen) till borås djurpark med min mamma. 10-13 juli åker vi till Strömstad, daftös camping och bor i husvagn, det blir vår semester i år
    Känns bra!

• Sanda

Idag firar vi 3 års bröllopsdag Men vi firade det redan på nyår så idag händer det inget!

• Sanda

BM; ja så räknar jag med att jag vill ha runt 100kr för ett jobb som inte kräver någon erfarenhet eller utbildning inte lägre iallafall.

• Sanda

booboo: böda sand! när jag hörde det första gången trodde jag dom sa döda strand

cirkus; det är samma med mig, kan inte hålla käften om jag tycker något är fel, men visst jag kan vara försiktig om det gäller ett nytt jobb, innan man vet vart man har alla.

BM; girlpower!! you can do it

timmer: lycka till vad du än bestämmer dig för!

• Sanda

booboo; precis så är det med Adrian, han lägger inte orden i rätt ordning men han blir bättre och bättre för varje dag!

Svar på tråden -Syskonmaffian-