• Sanda

-Syskonmaffian-

jag kan 10de men jobbar 11-12 så blir nog tajt oxå!

Det ser ut som det enda som går är mån-tis 22-23 juli! Kan ni dubbelkolla om det verkligen går då?`Frida?? BM?? Så får vi se om det i huvudtaget går att hitta någon tid Annars får vi ta det en helg framåt sensommaren/hösten.

• Sanda

ja gud förlåt! kollar fel månad! mån-tis 20-21 juli ska det va!!

• Sanda

Krister kan inte heller följa med haha men som ni säger, vem behöver dom Kan vi inte försöka hyra ett större stuga/hus där vi bor allihop så kan vi hjälpas åt med alla kiddoz

Tråkigt BM.....Timmer!!

BM; du kan inte byta bort dom dagarna? Hur känner du om vi hade träffats ändå? Så kan vi träffas igen och typ festa ihop en helg i sthlm eller nåt framåt hösten?

Frida??

• Sanda

ja men vi tar en helg i sthlm till hösten!! Kan få fira min födelsedag med er som vi inte gjorde förra året Synd barnen inte träffas bara men det kommer fler tillfällen!!

• Sanda

cirkus; vi har provat den en gång men som du säger var det värdelöst, nu kör vi med boxar och tvillingkort.

jag gick på semester idag. jobbar en del då och då men för det mesta är vi hemma. förutom 4 dagar nästa vecka då vi är i strömstad.

Vi slipar och river och tvättar för fullt här hemma, kommer nog bli snyggt när de är klart, bilder kommer

Håller alla tummar och tår för blivande 3 barns mammor

Börjar era stora visa intresse för att åka hem och leka eller ta hem barn och leka, alltså utan mamma och pappa? Adrian vill det så gärna men ingen annan av de vi umgås med verkar vara mogna för det! Lite synd! Behöver ju bara va en timme eller så, spännande för dom att få prova sina vingar lite grann

• Sanda

hej tjejer!¨

jobbar hos ms-kvinnan idag´, rätt ok jobb, lugnt som tusan, ska jobba natten och går av vid lunch i morgon, då är svärpäronen på plats hemma.
    mina föräldrar var här idag och lämnade husvagnen, på måndag åker vi, ska bli störtskönt!
    jag har oxå provat de billiga testerna, funka fint för mig oxå!

• Sanda

hej tjejer!

jaså sexsnack! jag är som ni!

jag kan bli kåt men kan lika gärna fixa det själv så att säga men som ni säger när man väl har sexet så är det ju fantastiskt, så vet inte vad dilemmat är egentligen, men som tur är så är inte min man sextokig heller så vi är lika dåliga bägge två
    tror det är som med allt annat! Det hinns inte med helt enkelt! plus att man nog har blivit mindre spontan, man är mer praktiskt lagd efter man fått barnen!

Zaphy; på lördag åker jag ner till alingsås, ska på möhippa ska till parken

• Sanda

heeeeeeej girls!

var på möhippa igår, skitkul! Blev full för en gångs skull hehe.

Imorgon åker vi till Strömstad! Håll nu tummarna för oss att det blir bättre väder!

• Sanda

booboo; oj varför ingen hippa?

Adrians tand som han slog i blev aldeles grå igår Fått tid till tandis på fredag, åker ju på semester nu men dom tyckte var ok att vänta eftersom han inte har ont.

Svar på tråden -Syskonmaffian-