• Sanda

-Syskonmaffian-

halloj!! vi har varit i Hjo och firat midsommarm var i föräldrarnas husvagn under dagen/kvällen men sov sen på hotell, gick jättebra!

Kom hem igår och sen dess har vi renoverat. Har börjat riva tapeter på väggarna och det allra jobbigaste gör vi nu och det är att slipa trappan, den är så där fult gul som lackat furu blir, så nu slipar vi ner den och så ska vi vitbetsa den. Kommer nog bli kanon snyggt framför allt eftersom vi ska ha en svart fondvägg där bakom. Dess projekt har vi under sommaren:
    Slipa och betsa om trappan, riva en vägg, lägga nytt golv i hall och kök, tapetsera i hall o kök, bygga klart altanen, olja altanen och till sist tvätta staketet och måla om den. hmm, undra om vi hinner allt!

• Sanda

här är det jättevarmt phu!!
    Fick åka hem tidigare från jobbet, dom ringde fårn dagis, Adrian hade ramlat och slagit i framtänderna så vi fick rusa till tandis, såg bra ut men hans tänder är ömma.
    Får inte äta något hårt på en vecka.

Så jag behövde inte komma tillbaka till jobbet så hämtade Agnes och åkte hem, så ska vi va hemma och grejja, hann inte städa något i helgen så ska göra det nu.

• Sanda

cirkus; njaaaaa vi skippar nog det men tack för erbjudandet vad säger ni får vi ihop någon dag att träffas tror ni då? Nu vet jag hur jag jobbar så kan säga exakt när jag kan och inte!!

• Sanda

ok men om vi tittar på nu och typ fram till 1 sept då kan du utom helgen v. 27, 29 och 31? Jobbar du i augusti sen på vardagarna?
    För mig ser det ut så här:
    jobbar v 26 och 27 och är upptagen på dom helgerna.
    v. 28 kan jag men inte på helgen.
    v.29 är jag vi iväg på semester
    v.30 kan jag mån-tis och tors-fre.
    v.31 jobbar hela veckan
    v.32 jobbar jag hela veckan
    v.33 jobbar hela veckan
    hela v. 34 coh 35 kan jag!

Jag kan ta på mig att kolla om vi kan allihop någongång! Ge mig era planer så kan jag se om det i huvudtaget går! Tycker det vore en kanonidé att åka på camping men det får nog bli på någon som inte är så populär men så länge vi har varann och en lekplats typ

• Sanda

timmer; vi har väl alltid sagt typ örebro hihi

säg du först bara när ni kan och inte så kan vi kolla på aktivitet och priser sen! Ingen närvaroplikt

• Sanda

zaphy: kan kanske vara bra ide att ta med en bärbar dator eller minidvd och köra något tecknat för dom?
    Jag åkte med Adrian 3,5år till öland nu för ett tag sen (7 tim) och det gick kanon, hade pysselböcker, vanliga böcker, leksaker och godis o dricka!

• Sanda

UU; men shit vad konstigt

jag har fått ett sånt otäckt brev en gång om att en du haft sex med typ har fått klamydia och nu måste du testa dig osv och så ringde han upp och börja skälla på mig för att jag gett honom det och sen när jag gjorde testet så hade jag det inte, gissa hru skönt det var Right back at you FÄJS!!!!! ja nu var det ju ingen sån sjukdom men ändå

• Sanda

ok, ikväll hände något konstigt! Jag blev erbjuden en 1 1/2 års vikariat på min praktik som fsklärare! men shit jag poluggar ju, kan ju ta sabbatsår eller ska man plugga klart OMG hjälp!!! vad ska jag göra??? måste bestämma mig nu, börjar v32 isåfall

• Sanda

ja först ska det tas upp med rektorn och han e på semester så jag kan fundera ett tag till men är rätt sugen!

jag har 2 1/2 år kvar!

Svar på tråden -Syskonmaffian-