• Sanda

-Syskonmaffian-

boo; ja det e det som e 250kr för alla som är över en meter, så 250 för vuxna oxå då.

timmer; det var inte jättemycket djur utan mer karuseller och vattenland osv, Adrian var oxå ointresserad av djuren men desto mer galen i allt annat

• Sanda

PANIK!!!! Adrian har ett par nycklar och våra dörrar går att låsa om man sätter in typ en nyckel eller sax eller liknande. Så ligger jag och läser i sängen och barnen leker, då stänger Adrian dörren och låser in mig i sovrummet och får panik, bara gråter och kan inte låsa upp!!! VAd gör man liksom!! Funderade på att hoppa ut genom fönstret och gå runt och hoppas att ytterdörren är öppen men om den INTE är det så kommer jag inte in i fönstret igen! HJÄLP!!! Men jag hittade en nagelsax som tur var i sovrummet och fick upp dörren....Ute står Adrian helt tårögd och tittar på mig och gråter FÖRLÅT!!!!!! lilla gubben han blev så rädd.

Idag är vi lediga. Ska gå till återbesök för Agnes öroninflammation, Åka och mata en kompis katter när dom är Italien, gå på utvecklingsamtal hos specialpedagogen för Adrian och sen passa grannens pojke. Så ingen vila här inte, men skönt att jag slapp jobba iallafall!

Hoppas på massa plus för er tjejer!

Skönt det gått bra UU!

• Sanda

timmer; med risk för att få massa skit så omplacerade ju vi våra katter för snart 2 år sedan. Med just den anledningen att vi inte hade tid för dom. Vi snubblade mest på dom och blev mest irriterade på dom, när dom "var i vägen". Vi hade helt enkelt inte tid för dom längre när vi hade barnen att ta hand om. När vi skaffade katterna var vi unga och hade inte mer ansvar än att ta hand om oss själva, men efter vi fick barn så var vi ju självklart tvunga att prioritera och nej vi gjorde oss inte av med barnen Vi kommer garanterat skaffa katt igen i framtiden men det är när barnen blivit så stor att dom kan hjälpa till att ta hand om dom och dom är uppskattade av alla i familjen.

• Sanda

hej det e jag igen

Bestämde mig för att pottträna Agnes nu till fullo. Tog av henne blöjan och gav henne trosor. Dagens resultat:
    -Kissa pottan
    -Kissa golvet
    -Kissa golvet
    -kissa pottan
    -bajsa pottan!!!

Rätt ok ändå tycker jag! Framsteg! Funderar på om hon ska få vara utan blöja när vi åker iväg till läkaren, men kanske inte! Vet att vi lät Adrian ha blöja på sig när vi åkte bil i början innan han hade full koll hemma.

• Sanda

UU: usch då men kämpa på! kanske det med cystan som blöder! Håller tummarna! kram!

• Sanda

UU: men gud vad skönt!! jag blödde mycket med Adrian oxå men slutade efter v. 12 ungefär!

• Sanda

boo; Agnes äter heller ingenting just nu! bara petar i maten, har man tur så äter hon lite gurka. Hon är dock en del att ta på så är väl inte så orolig, går väl över! men det gör lite ont i mammahjärtat!

Vi har fått ordna nytt möte med rektorn, nu ska dom dra ner ytterligare så nu kommer det vara 18 barn på småbarnsavdelningen där mina går (1-3 år) på tre personal och på stora (4-5år) ska de vara 2 personal på 17 barn. Helt otroligt ju!! Man blir så åååååååååååh!!!! frustrerad!!!

• Sanda

timmer;det sa de om Adrian oxå, han låg efter med 8-9 månader när vi var där och han var 2 1/2 år, nu har han kommit ikapp hur mycket som helst! VI ska på den nya undersökningen efter sommaren, så får vi se vad dom säger då!

Svar på tråden -Syskonmaffian-