Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Zaphy, egentligen bor jag i Trästa 1,5 mil utanför Hallsta. Mest för enkelhetens skull jag skrev så och det är i Grissel jag jobbar nu, på Havsbaden. Du kanske känner igen det? Och jag kanske känner igen ditt ex?

• BetongMorsa

UU: hoppas hoppas det inte är mf

Idag har jag o Albin vart till läkarn med mina utslag. Jag fick ta blodprov för att ev. utesluta viss sjukdomar. Och sen ska jag börja på ljusbehandling senare i år, skönt att något äntligen händer!

• BetongMorsa

Helluuu.
    Zaphy, ne det e ingen jag känner igen, tyvärr.

Nu har man legat sjuk nästan hela veckan, känner mig inte helt hundra idag heller.
    Men äntligen har det blivit dags för Räkfrossan jag o Albin fick i julklapp vi åker om 3 timmar. Det blir Grönan, lite shopping och annat mys. Båten går mellan 19.30 o 22.30 så det blir seeent. Men what the heck. Farmor blir hemma med småtjejerna.

Hoppas bara man orkar jobba imorrn. Har frusit o svettats inatt. jaja det märks. Ha en fin dag alla!

• BetongMorsa

Tack cirkus, ja vi hade ju verkligen tur med vädret iaf

• BetongMorsa

Ha det underbart Sandra.

Lycka till med packningen idag cirkus, trots vädret

Ja våran gårdag va magisk förts svängde vi in på babyland i Arninge o hämta våran sulky. Sen till Täby och käka Tacobar och köpte gympabraller till idag. Jag ska va i spat nu innan serveringen ikväll så jag måste ha svarta gympakläder, blev ett Nikeset så jag kan tänka på min lilla tjej

Efter det åkte vi in till stan o parkera i närheten av Oscars kyrkan, 15:- timmen fram till 17.00, näääjs.
    Sen blev det promis ut på Djurgården till Grönan, åkte lite karuseller, kollade in gjutningen vi gjorde för 2,5 år sen och bara njöt av solen (ja jag njöt faktiskt, smorde mig som faaan, känns lite idag men jag har salvor hemma om utifall att).

När klockan närmade sig gick vi till bilen, hämtade jackor och lämnade av lite grejjer. Ner till Nybrokajen och vänta på våran båt. Klev ombord och blev placerade i vipen hamnade med två par; ett par pensionärer från Örebro och ett par i Albins ålder som va från Sthlm. Vårat bord va nog det enda nyktra på hela borden så det va skönt att vi hamnade avsides. Bara ett till bord bredvid oss. Båtturen va underbar, räkorna supergoda, dock superdålig service. Ovårdade tjejer som inte ens kunde lägga på ett smajl liksom.

Det blev ett strandhugg i Waxholm och sen bar det hem. Vi e supernöjda med dagen. Och på måndag e det bara 2 v kvar tills vi åker till Paris

• BetongMorsa

A hej.
    Jodå lite sliten.
    Jobbade 14.30-02.00 i lördags. Sen upp 6.15 på söndagmorgon o åka o jobba igen..så idag har jag slappat. Uscha.
    Om 2 veckor åker vi längtar som fan!

Ja hur går det för er andra?

Låter som att du haft en härlig dag Boo!

• BetongMorsa

Usch läskigt Zaphy, skönt att han kom till rätta så pass snabbt ändå. Man hör ju om kiddnappningar alldeles för ofta. Jag e livrädd att ngn ska ta mina haha, smått hysterisk

Jag e superglad däremot, på nått sätt har vågen rasat så nu står den på samma som när jag vägde in mig med Tilda

Och sen en grej till, min mens e en vecka sen, inte särskilt planerat eller lägligt. Har test hemma men e livrädd för o testa, shit som fan.
    Grejjen e den att jag tror inte vi sexa runt ÄL, kan ordentliga förkylningar o smärre stress försena eller hittar jag bara på ursäkter nu??

• BetongMorsa

Tog ett test nu, visade neg. pjuh

• BetongMorsa

Jo vi gör ju det. Men jag undrar vart mensen e om testet visar neg. Testet gick ut sista april -09, kan det ha betydelse?

• BetongMorsa

mmm, men min e aldrig sen.
    Fast nu när man vant sig vid tanken vill vi nog köra igång nu Albin e helt med på det. Så då blir det bara en till, inte två som vi prata om förut hihi

Svar på tråden -Syskonmaffian-