Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Jag är alltid stressad, äter slarvigt och sover skumt haha.
    Så vi får väl hoppas på ett plus nu nästan, haha vilken totalomvändning på den åsikten hehe.
    Men blir det inget nu blir det till att sexa på ÄL, vill ju försöka få en pöjk juh

• BetongMorsa

Jag känner nu bara med en till att chocken blev större förra gången då vi hade bara tilda o sen felicia varannan vecka. Men hon flyttade ju hit på heltid 2 dagar innan Nike föddes så det va himla körigt där ett tag. Men nu när man har alla tre hemma jämt så vilken skillnad kan en fyra göra liksom

Nu gäller det bara att luska på lite tjejnamn då, för ingen risk att vi får en pojk va

• BetongMorsa

Nope ingen mens än. Testade igår o även det neg. Vette fan vart mensen är. Den är ju fan 1,5 vecka sen nu, har aldrig hänt förr. Ringde gyn idag och hon trodde inte jag va preggo o att mensen nog kommer snart, man får ju hoppas isf..

skönt att djurparksinträdet gick bra då sandra

• BetongMorsa

Ja skumt som faaan, och vi som vill ha en vårbebbe, vet ju inte ens när jag har ägglossning. Vet inte om man ska gå vidare nu när mensen e sen och testen e negativa.

• BetongMorsa

Ja jag har superregelbunden mens. Har haft samma längd på cykeln i 10 år. Och när avslaget efter Nike tog slut va det exakt samma uppehåll efter den fram till första mensen som om jag inte varit gravid. Så det är mkt märkligt.

• BetongMorsa

Jo en grej, skriv inget på face om våra bebisförsök. Inte officiellt än. Och ser A:s ex så berättar hon för Felicia o vi säger inget till barnen förrän efter v.12....if you know what I mean

• BetongMorsa

Grattis Ville på namnsdagen.

Här är det full rulle, Felicia fyller 9 idag och alldeles snart ramlar det in lite barn. Skqa bli disco tur att Albin gillar att vara lekledare hehe

• BetongMorsa

Det låter som att du o barnen haft en intensiv men rolig vecka Frida, superlycka till med körkortet

Ja ingen mens här. Ska testa på tisdag då jag e på bim +14. Så får vi se.

Idag jobbar jag mellan 14 och 20.30, dock nere i spat vilket inte e en superhöjdare men det duger

• BetongMorsa

God kväll brudar.
    Idag va jag o hälsa på gamla jobbet superkul och träffa alla (eller ja ngr alla va inte där ) och när jag satt i fikarummet ringde en gammal kompis o fråga om jag ville köra lastbil 3 veckor i sommar *funderar än*

Och när jag kom hem sa Albin att hans kompis ringt o fråga om jag ville köra studenter på fredag, off cörse så på fredag hoppas hoppas jag att det blir lite körning. Sen e det Havsbaden på kvällen och även lördag. Måste få till packning i helgen med eftersom vi sticker till Paris tidigt på måndag morgon

• BetongMorsa

Aldrig kört studenter förr men när vi åkte (för 5 år sen) va det bara en kort tur, hoppas på det då

tråkigt att det går trögt med köket. Känner mig oxå flummig o glömsk, igår visste jag inte ens vad knogarna hette haha, va tvungen o fråga Albin; Du va heter de här knölarna

Svar på tråden -Syskonmaffian-