Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Inte kollat nå beggat. Men jag tycker den e himla fin ändå

• BetongMorsa

Jag jobbar från 16.30 både 20-21.
    tyvärr

• BetongMorsa

Klart ni får träffas ändå jag känner ju dels ekonomiskt nu att vi har för mkt som ligger på som gör att det inte känns helt möjligt att boka stuga o grejjer.
    Men till hösten absolut. då ska endel va klart här o så så då borde det se bättre ut.
    Jag vill ju självklart träffa er men det går fler tåg!

• BetongMorsa

Tingeling vilken livad tråd....höhö

Skönt o va hemma Zaphy hoppas tågresan gick bra!

Jag har fått kvällsillamående sista dagarna...hmmm. Kan det kanske bli ett plus nästa vecka? Vågar inte hoppas riktigt

Ja i höst måste vi ses...och du me Zaphy! Och UU! Hur går det med bebis förresten UU? Har ni vart på nå fler koller? Inga fler blödningar I hope!

• BetongMorsa

Booboo, när har du bim då? Jag har probably den 15:e....I hope

såg att Puma står med på fl`s startsida under "ovanliga namn"

skönt att du inte hade tbc, förjävlig hosta har jag hört

• BetongMorsa

Jag tror ni får det kanonfint cirkus. hur gick det med den nedbrända lekstugan och så då?

Ja vi (jag ) vill se bilder....albin kör på här hemma på kvällarna för fullt!

Ja hoppas massor på plus nu
    Vi funderar på att åka till Egypten (eller något annat varmt o inte för dyrt land ) över jul om det går o få tag på resor. en barndomskompis jobbar på resebyrå så hon skulle hjälpa mig o kolla. det blir tjejernas julklapp isf...och jag e superglad att linda släpper felicia trots lov

• BetongMorsa

Haha söt Nova

Ja vi vill inte ha superstark sol, vi klär gärna på oss en varmare tröja på kvällen
    Man vill ju gärna kunna vara utanför hotellet höhö

Vi tänkte ta all inclusive isåfall, mest för att det är smidigast med barnen. Men resan va ju inte hutlöst dyr ändå, preliminärt
    Kollade på Puerto Rico, det kostade drygt 15000 mer

• BetongMorsa

Ja Nike e suuupervanligt tjejerna ska ju gå på ett annat dagis om två veckor då deras har semesterstängt och på det dagiset finns det faktiskt en som heter Nike

Hoppas du plussar i helgen då...själv inbillar jag mig en massa symptom

• BetongMorsa

Jag har bara skummat lätt med Sara där på resebyrån. Så ingen bestämd plats, förmodligen Sharm el Shejk (?stava?) för Felicia va i Hurghada -06.
    Jo uppvärmd pool e ett måste. Men Sara e en berest person så jag litar på att hon väljer ett bra ställe, man får se till att använda handspriten flitigt

Vart va du o din syster när ni va i Egypten?

• BetongMorsa

Booboo, det va ett jävla tjat. 15:e sa jag jöh eller skummar du mina inlägg höhö

så dag 21 idag alltså...

Svar på tråden -Syskonmaffian-