Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Ja fortfarande minus här, ska till mvc idag och testa där. Är det oxå neg. får jag vänta ngr veckor o sen vidare till gyn, drygt.

Hoppas bebis mår bra UU

Skönt att ni ändå e på G Cirkus, det blir nog kanonfint när ni e färdiga, då vill vi se pics

• BetongMorsa

neg. test igen, så bara o vänta...

• BetongMorsa

Förbereder inför måndag (kan fortfarande inte fatta att vi ska åka, va så förvånad att tjejerna va lediga från dagis nästa vecka även Albin hade bokat in jobb haha).
    Passen e klara, hotellvoucher och flygbiljetter. Packningslistan e skriven, solkrämer inhandlade, Harrys förberedelser inför pensionatet e nästan färdiga, väntar bara på brevet från Agria som m å s t e komma i veckan, vagnen e packad i kartong och väskorna står redo att packas, herregud så uppstressande me semester haha

• BetongMorsa

Skönt att allt va bra med bebis UU

Ta kissen till veterinär timmer, de vet nog va som e tokigt med henne

Läskigt Sandra, stackarn. Skönt att det ordnade sig till slut. Här har vi inga nycklar, eller jo till bilen och ytterdörren men de kommer inte ungarna åt.

Boo, Nike verkar på liiite på G att bli torr. Hon kissar ungefär var 3:dje timme. Och när hon precis har kissat vill hon inte ha blöjan längre utan går med trosor ett par timmar. Nu gäller det bara att hon säger till innan hon kissar. Hon har dock inget större tålamod till att sitta på toaletten.

Morgonen blev dryg, tokförsov oss så Tilda får va hemma imorrn. Dagisfröken tolkade det som att Tildas semester börjar nu så Nike kan probably inte gå imorrn heller då avd. faktiskt kommunicerar hehe. Men blir det flummigt om jag svänger förbi idag och ger de deras Rocky Road idag?
    Albins mamma kommer o e barnvakt imorrn eftersom jag ska köra studeneter

Nu börjar jag bli jättenervös i magen inför Paris, och det e ju flera dagar kvar haha

• BetongMorsa

Nope, Rocky Road choklad jag bakar själv...så det så

• BetongMorsa
    BooBoo skrev 2009-06-11 18:03:33 följande:
    Doooooh!! Give me some
    never ever...

haha kollade just lastbilen jag ska köra imorrn, vilken häck fy fan...
  • BetongMorsa

Håller tummarna att allt går bra UU!

Ja jag körde idag, nervöst, skitläskigt och tokroligt. Har dock bränt mig i ansiktet.....igen. Så det blev massa foundation på nu för aldeles strax ska jag iväg o jobba igen, ingen vila hehe.
    Jobbar mellan 08 och 17 imorrn med sen e det ledigt och dags att packa allt.

• BetongMorsa

Hej hej.
    Ja vi kom hem från paris igår kväll.
    Resan va bra och mkt av allt. Pengarna rullade på helt galet haha.
    Men nu e vi äntligen hemma och lite sega.
    Packade om direkt igår kväll när vi kom hem och åkte till stugan imorse.
    Jag o Albin ska ut ikväll och imorrn ska jag jobba så vi lämnar stugan på förmiddagen.

Hoppas eran midsommar har vart bra, vi blev utan sill, färskpotatis, jordgubbar och midsommarstång.
    Vi tar nog igen det i veckan

• BetongMorsa
    BooBoo skrev 2009-06-21 21:38:07 följande:
    Välkommen hem morsan Jättefina bilder på familjen HOHO!! Where is everyone?
    Tack Boo ja vi hade det riktigt trevligt.
    Ja vart e alla?
    Cirkus? Timmer? Sanda? Frida? Zaphy?
    UU? Hur går det med preggomagen?

Jaa just det. Min mens kom ju självklart i Paris höhö. Så nu e det bebisbak som gäller resten av månaden jippiie
  • BetongMorsa

Oj va med planer Sandra, men kul skönt när det händer ngt. Här är det stiltje på renoveringsfronten just nu, lite drygt eftersom att mkt material redan finns hemma.

Svar på tråden -Syskonmaffian-