• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • Sanda

ja först ska det tas upp med rektorn och han e på semester så jag kan fundera ett tag till men är rätt sugen!

jag har 2 1/2 år kvar!

• Underbara ungar

Fy fan vad ont det gjorde o få sprutan idag... Precis under skinnet på underarmens ovansida1 Inte roligt alls.
    Ska tillbaka kl 11 på måndag för en koll av resultatet o så ska jag lämna blodprov också.

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • timmerbacka

Åhh...nu funkar det det juu...

Idag har vi varit på del 2 av mormors 80 års kalas...så nu har hon blivit firad ordentligt!!

När vi kom hem så tog vi av Linus blöjan...räknade iskallt med att han skulle sprida pölar...men han kom o sa till innan    *lycklig*

Givetvis får vi räkna med olyckor..men det är ju en bra början att han säger till före!!

Men vi har pratat om det ett tag att vi nu under sommarlovet ska försöka bli av med blöjan på dagarna...han har inte varit så pigg på det...

Sanda skrev 2009-06-25 23:26:26 följande:
    ok, ikväll hände något konstigt! Jag blev erbjuden en 1 1/2 års vikariat på min praktik som fsklärare! men shit jag poluggar ju, kan ju ta sabbatsår eller ska man plugga klart OMG hjälp!!! vad ska jag göra??? måste bestämma mig nu, börjar v32 isåfall
    Jag tycker du ska ta ett sabbatår....så du får känna på "verkligheten"....sen fortsätter du efter det...
    timmerbacka.blogspot.com/ .....Linus 2005 - Mijo 2007
  • KikiBoo

Ja äntligen kom man in på FL.

Jag har spenderat hela dan i uppsala idag. Åkte 9 o va hemma 19. S H O P P A T  med goda vänner.
    Dock så missade jag minnesstunden för MJ som skulle hållas kl 19 Fan! Min vän smsade o berättade det.
    Dom kunde ju haft den på eftermiddagen som dom hade i sthlm. Förmorrat!
    Ni tycker väl att jag är knäpp. Men i 20 år har jag älskat den mannen. Jag som skulle gifta mig med honom. Jag som ville se han i sthlm -92. Men mor ville inte släppa iväg mig. Nio år gammal kankse va lite ungt..

timmer
    härligt att han kissar på toan/pottan

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • timmerbacka

Jag har aldrig varit nåt stort MJ-fan...flera av hans låtar är bra...thats it.. Tyckte det gick till överdrift när han började började ändra ansiktet...

Jepp, i morgon blir det nog? en paus i toa träningen..vi ska iväg o bada...men skönt om det kan funka hemma i första hand.

• cirkuspuman

Åh vad less jag blir! Jag skrev ett långt inlägg som försvann då sidan inte gick att ladda

Frida: Välkommen hem! Hoppas att ni haft det toppen

Boo: Jag kom inte heller in igår

UU: Lycka till!

Timmer:
    Heja Linus

Sandra: Förstår att valet är svårt...hur känner du inför skolan? jag är en person som ogillar att ha saker hängande i luften så jag hade nog pluggat klart men alla är ju inte som jag

BM: Hur har du det?

Här har det inte hänt så mycket...vi har mest röjt i trädgården på fm och packat upp kartonger på em samt målat/spacklat och slipat på kvällarna/nätterna!
    Sjukt vad lite sömn vi fått de senaste veckorna men på något underligt vis så funkar man ändå
    Igår åkte G och plockade ur det sista ur huset medans jag och barnen åkte och vaccinerade oss mot TBE, vi fick stå i kö i 40 min mitt i gassande sol så alla barn en och jag brände axlarna

Nej nu kom G upp....vi ska äta frulle och sedan ska vi sätta upp studsmattan och gräva ur gräsmattan och lägga grus för poolen

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • BetongMorsa

Jodå fint här.
    Har precis vart o hämta bilen. Vi va på 30-årsfest igår. Albins kusin fyllde
    Så det va riktigt trevligt. God mat, massa lekar och lagom berusad sista gången nu på ett år ju hehe.
    Nej men det va riktig trevligt. Åker och jobbar om en dryg timme.
    Dock värker armen som fan. Vi fick göra en frågesport när vi kom dit. Med ja kufiska frågor
    Typ vem har bäst hålvana? (albin fanns me som alternativ ) eller vem suger bäst? Vem får den att hårdna snabbast? o ja där fanns jag me som alternativ. Men då skulle vi demonstrera de här grejerna. Albin skulle doppa en tampong i en flaska och ja jag skulle vispa maräng för hand. Och fy fanvad jag vispa haha. Så ja nu värker armen *s*

• Underbara ungar

">

Jag bara måste
    Någon som kommer ihåg???????
    Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • timmerbacka
    cirkuspuman skrev 2009-06-28 08:13:32 följande:
    Åh vad less jag blir! Jag skrev ett långt inlägg som försvann då sidan inte gick att ladda Frida: Välkommen hem! Hoppas att ni haft det toppen Boo: Jag kom inte heller in igår UU: Lycka till!Timmer: Heja Linus Sandra: Förstår att valet är svårt...hur känner du inför skolan? jag är en person som ogillar att ha saker hängande i luften så jag hade nog pluggat klart men alla är ju inte som jag BM: Hur har du det?Här har det inte hänt så mycket...vi har mest röjt i trädgården på fm och packat upp kartonger på em samt målat/spacklat och slipat på kvällarna/nätterna!Sjukt vad lite sömn vi fått de senaste veckorna men på något underligt vis så funkar man ändå Igår åkte G och plockade ur det sista ur huset medans jag och barnen åkte och vaccinerade oss mot TBE, vi fick stå i kö i 40 min mitt i gassande sol så alla barn en och jag brände axlarna Nej nu kom G upp....vi ska äta frulle och sedan ska vi sätta upp studsmattan och gräva ur gräsmattan och lägga grus för poolen
    Hade så klart ett bakslag idag...när vi kom hem VÄGRADE han va utan blöjan...Blev smått hysterisk när jag försökte föreslå det...fattar inte varför...så jag lät han ha blöjan på.
    Underbara ungar skrev 2009-06-28 19:58:33 följande:

">

" target="_blank">

Jag bara måste Någon som kommer ihåg???????
    Nope..minns inte...

--------
    Idag har vi alltså varit o badat...9 satt vi i bilen...Kent släppte av mig o Linus vid badplatsen...10 kom han tillbaka med Mijo's nya dagis kompis (ska börja i aug på samma avd) och hennes mamma.
    Vid 14 åkte vi hem...4 timmar sol,bad,äta,dricka saft...ligga o sola? inte en chans när man har smått...men med bikini på så fick jag nog lite mer färg idag.. så snart ser jag ut som en röd kräfta *haha* (jooo jag smörjer in mig....lite)
Svar på tråden -Syskonmaffian-