• KikiBoo

-Syskonmaffian-

Då var det dags för tråd  10

Här hänger vi med barn runt 3-4 år och deras småsyskon runt 1-2 år

Välkomna gamla som nya{#lang_emotions_laughing}

Vi som bor här är:

* Jillsan80: Bianca 050920 & Felix 070411 & Benjamin 080507, bor på Åland, Finland * Sanda: Adrian 060206 & Agnes 070413. Bor i Stigen, Dalsland
    * BooBoo: Vilhelm 051014 & Puma 070730. Bor i Sala, Västmanland
    * Underbara Ungar: Axel 050920 & Enya 070824. Bor i Skara, Västra Götaland.
    * Frida27:Nemo 051229 & Romeo 070826. Bor i Partille (Göteborg)
    * BetongMorsa: Felicia (bonusdotter) 000605, Tilda 050930 & Nike 070828. Bor i Hallstavik, Uppland
    * Timmerbacka:Linus 051127 & Mijo 070908. Bor i Göteborg
    * Gurra: Alexandra 040318 & Beatrice 060121 & Christina 071004 Bor i Enebyberg (Sthlm)
    * Cirkuspuman: Nova 041122, Noel 060204 & Nelly 070823 Bor i Bålsta (utanför Sthlm)
    * Emilia82: Julina (bonusdotter) 991227, Tuwa 060331,

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m41167799.html (9)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m38050658.html (8)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m35070372.html (7)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m32513378.html (6)

www.familjeliv.se/Forum-11-269/m29573442.html (5)

www.familjeliv.se/Forum-11-264/m26681615.html (4)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m23572034-78.h... (3)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m20530392.html (2)

www.familjeliv.se/Forum-11-220/m17613361.html (1)

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Svar på tråden -Syskonmaffian-
  • tresmåfina
    Sanda skrev 2009-08-08 07:29:34 följande:
    Frida; hade varit skoj som sagt men jobbar och jag måste köpa typ 20 böcker till skolan nu snart så jag får ta det lite coolt med pengarna jag ska ut på fredag oxå i gbg med min kompis från Schweiz, du är inte ute då eller? Annars tycker jag du ska det
    jag vet hur det är... är inte direkt upladdad ekonomiskt heller för tillfället men skulle jag komma över biljetter på nåt vis så går jag! Fanken också att Henke stack på semester han skulle ju släppa in.
    Nu på fredag? Hmmm ska på barnkalas tidigt på lördagen så hoppar nog det men tack för inbjudan  Vore skitkul om vi kunde ta det en annan gång kanske i Sept?
    ~Nemo♥ född 051229 & Romeo♥ född 070826~
  • cirkuspuman
    BetongMorsa skrev 2009-08-08 01:21:07 följande:
    Jag vill oxå ses...where? Hysterisk dag på jobbet, sprang mellan 8 bord samtidigt. Hade 10 allt som allt. Men det e kul me lite liv o rörelse
    Jag vill oxå ses
    Skönt när det händer nåt på jobbet förstår att det är jobbigt men tiden går ju så mycket fortare när man jobbar på lite!

Frida:
    jag får sån jäkla lust att åka ner ikväll jag är rejält besviken på Maria just nu men jag får väl se det  som att jag lärt mig en läxa tills näsa gång
    Vad fick barnen i paketet?

Ni pratade om att stå upp och kissa...Noel står utomhus men sitter inomhus han får oftast hjälp ute för annars blir det blött på kläder osv

Idag ska vi byta ytterdörr den gamla är såååååå ful  och skev...
    Det var mycket dyrare än jag trodde typ 8000:- inkl lås men ytterdörr måste man ju ha
    Vi ska byta två lås till men får nog ta det nästa månad

När G river ner den gamla dörren så åker jag och barnen till jobbet och tittar på Bolibompa studion
    De har inte varit på mitt jobb ännu så Noel tror att jag oxå jobbar på pappas jobb han är övertygad om att alla jobbar på samma ställe när de jobbar så det ska bli kul att visa honom att jag inte jobbar där

I torsdags hade jag ju kompetensprov (för tjänstevapen) och jag måste få skryta lite för det gick så himla bra jag missade bara en enda serie på hela fm och provet på em gick galant, jag är så jäkla stolt för förra skjutprovet gick inte alls så här bra!
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • tresmåfina
    cirkuspuman skrev 2009-08-08 08:10:09 följande:
    Jag vill oxå ses Skönt när det händer nåt på jobbet förstår att det är jobbigt men tiden går ju så mycket fortare när man jobbar på lite!Frida: jag får sån jäkla lust att åka ner ikväll jag är rejält besviken på Maria just nu men jag får väl se det  som att jag lärt mig en läxa tills näsa gång Vad fick barnen i paketet?Ni pratade om att stå upp och kissa...Noel står utomhus men sitter inomhus han får oftast hjälp ute för annars blir det blött på kläder osv Idag ska vi byta ytterdörr den gamla är såååååå ful  och skev...Det var mycket dyrare än jag trodde typ 8000:- inkl lås men ytterdörr måste man ju ha Vi ska byta två lås till men får nog ta det nästa månad När G river ner den gamla dörren så åker jag och barnen till jobbet och tittar på Bolibompa studion De har inte varit på mitt jobb ännu så Noel tror att jag oxå jobbar på pappas jobb han är övertygad om att alla jobbar på samma ställe när de jobbar så det ska bli kul att visa honom att jag inte jobbar där I torsdags hade jag ju kompetensprov (för tjänstevapen) och jag måste få skryta lite för det gick så himla bra jag missade bara en enda serie på hela fm och provet på em gick galant, jag är så jäkla stolt för förra skjutprovet gick inte alls så här bra!
    Grym du är! Klart du får skryta om det!
    Måste också byta dörrar.. även inne.. och nej det är inte gratis!
    Dom fick kläder finns bilder i bilddagboken såklart
    Ja jag vill också så himla gärna gå!!
    Hoppas ni får en rolig dag på jobbet{#lang_emotions_smile}
  • BetongMorsa

Duktig du e cirkus

Vi satte ju in dubbeldörrar nyligen och de hade kostat 28000 men vi hittade de på en outlet så vi betalade "bara" 12500....hutlöst egentligen

Fick sovmorgon idag, skulle ner till grannarna egentligen men vi åker till affärn o köper godis me tjejerna, kanske tar en glass me

Förresten, har nån av er varit på Yasuragi Hasseludden?

• KikiBoo

I wanna go on a dejt

VARMT!! {#lang_emotions_yell} Ja vet, jag ska inte klaga. Men jag pallar inte. Håller mig hellre inne i huset är det är svalt.
    Vi har käkat lunch ute. Viktor fixade. Joel, Linda o Annelie kom och åt med oss.
    Nu har Linda, Annelie o Ville gått iväg till lekparken. Puma sover. Stora grabbarna ska ut på en cykeltur. Att dom orkar i denna värme.
    Själv ska jag väl njuta utav lugnet.. Vika undan lite tvätt eller så... Ta en kall grappo

cirkus
    wow! Duktig du är O klart man får skryta
    Hoppas ni får en bra dag på ditt jobb   Jag skulle oxo vilja följa med

• tresmåfina

Yes!!! Det blir Madonna i morgon!! {#lang_emotions_laughing}

ang ytterdörrarna så har jag väl lite tur iom att mamma jobbar som ekonomichef på Beijer Byggmaterial o hennes man är chef.. så personalrabatt får vi ju iaf Men visst är det svindyrt.. Men det värsta är att i denna föreningen så får vi inte välja dörr själva{#lang_emotions_yell}, det måste vara likadana..och dom är både fula och viktigast av allt jäkligt osäkra! Ska ringa ordförnade i veckan o ta upp detta för jag ska då ha en riktig säkerhetsdörr. Vi har en liten fönsterruta på dörren och det är ju bara för tjuven att knacka hål o öppna i princip. Jobbar ju som ni vet på försäkringsbolag och de där dörrarna är inte ens godkända, vi har ju inget larm heller..

Men iaf det blir Madonna i mon!! SÅ himla kul! Mikaels första konsert . Ja shit va kul det ska bli!
    Annars har vi varit i Kåsjön (sjön vid oss) hela dagen. Badat, solat, myst. Sen kom vi hem..ätit middag, grillat kött, potatissallad, sallad mmmm. Nu bada barnen o sen läggdags.

• KikiBoo

Skoj Frida Första gången som du ser Madonna?
    Jag har heller aldrig vart på en konsert. Jag har sett liveuppträdanden. Men ingen konsert konsert. If u know what I mean
    Scary med dörrarna. Hoppas det ändras...

• Zaphy

Det är grymt kul med konserter!

Hoppas att det blir en lyckad dag för dig Frida! :)

Jag kommer knappt ihåg vilka konserter jag varit på... Backstreet Boys (när jag var 13....), Gyllene Tider, Håkan Hellström, Boyzone (Westlife var förband).. sen har jag mest varit på spelningar.. en massa.. med alla olika band och stilar! :)
    Fast nu har jag barn och det där med konserter och spelningar har fallit bort lite. Men det ska snart införas snart igen ;) I måttliga mängder ;)

• Sanda

Jag har varit på Gyllende tider två gånger, Michael Jackson, Timbuktu flera gånger, sen har jag varit på flera festivaler Sweden rock och Hultsfred. Såg bland annat Twisted Sisters, Europe, Petter osv. Minns knappt

• tresmåfina

Jag har också sett en hel del... pappa tog alltid med oss på konserter och sen bor vi ju nära Liseberg, Scandinavium o Ullevi. MJ's första konsert var jag för liten för,då gick pappa o min storasyster. . Men andra spelningen här i Götet var jag o pappa på. Madonna har jag aldrig sett men Michael Jackson då..New Kids On The Block , Stevie Wonder, Prodigy (fick även komma upp o dansa på scen ha ha) o så en rad svenska artister...minns inte heller alla men det är en hel del Älskar att gå på konsert!
    Tack jag hoppas också det ska bli bra ikväll
    Måste lösa barnvakt först med... hoppas på att farmor kan komma o vara här med dom. Enklast så - det är ju typ 19-23.

Svar på tråden -Syskonmaffian-