• SoffiZ

    Jag vill bli gravid;) NU

    Jag vill bli gravid NU!
    Skulle vara perfa att få nästa bebis i början på 2010;)

    Någon mer som har samma tankar?
    Jag har en son förr juli 08 oxå=)

  • Svar på tråden Jag vill bli gravid;) NU
  • Maddolf

    Tjena tjena

    Allt väl här med alla. Nu har den soliga helgen gått och imorgon är det måndag. Min man har jobbat hela helgen och jag har chillat hos mina föräldrar på landet, såå skönt.

    Jag försöker att inte tänka på det, men det är svårt att inte försöka läsa av kroppens signaler. Ni som har blivit naturligt gravida, hur känns de första veckorna efter äl innan ni testat + eller - på ett gravtest? Jag proppar ju kroppen full i hormoner så jag vet inte vad som är vad känner jag. Har ni känt nåt speciellt i kroppen?

  • Turboplingen

    Det jag kunde känna några dagar innan jag plussade va att jag hade ont i båda brösten inte ena som jag brukar få nån dag innan mens, jag hade världens halsbränna! Och va ovanligt trött..

  • Maddolf

    Nu är jag på dag 14 och ännu inga synliga tecken på att tant röd tänkte dyka upp. Lite känningar bak i ryggen men inget mer, HOPPAS HOPPAS det går vägen.
    Jag har testdag på lördag och jag är supernervös. Ju närmare jag kommer desto mer tror jag på +, och desto mer orolig blir jag för ett -. Tänk om jag inte får mens och det blir ett - på lördag.

    Hur går det för er andra, har ni kommit närmare BIM, visst var det någon mer här som var IVF_are som vi?

  • SoffiZ

    BIM
    SoffiZ bim ca 25/5
    gosrosen bim 26/5
    Tredjejuli BIM 28/5
    Turboplingen ca 8/6 (ÄL ca 25/5)

    Ruvar
    Icoholic: 2:a barnet, testdag 23/5

    Gravid

  • challis777
    Maddolf skrev 2009-05-19 20:53:18 följande:
    Nu är jag på dag 14 och ännu inga synliga tecken på att tant röd tänkte dyka upp. Lite känningar bak i ryggen men inget mer, HOPPAS HOPPAS det går vägen. Jag har testdag på lördag och jag är supernervös. Ju närmare jag kommer desto mer tror jag på +, och desto mer orolig blir jag för ett -. Tänk om jag inte får mens och det blir ett - på lördag. Hur går det för er andra, har ni kommit närmare BIM, visst var det någon mer här som var IVF_are som vi?
    Spännande! Jag är "gammal" ivfare, men nu försöker jag med pergotime. Jag var jättetrött i morse och hoppas ju att det är ett tecken Vi måste ju fylla i under "gravid" snart!!! Jag var och lämnade mitt progesteronprov i dag så jag hoppas på ett bra värde som visar att jag haft en "bra" ägglossning denna månad.
  • Maddolf

    Jag uppdaterar lite här i listan efter att ha testat imorse och nu kan jag ställa mig till gravid = )

    BIM
    SoffiZ bim ca 25/5
    gosrosen bim 26/5
    Tredjejuli BIM 28/5
    Turboplingen ca 8/6 (ÄL ca 25/5)

    Ruvar

    Gravid
    Icoholic: 2:a barnet, testdag 23/5

  • Turboplingen
    Maddolf skrev 2009-05-23 12:10:10 följande:
    Jag uppdaterar lite här i listan efter att ha testat imorse och nu kan jag ställa mig till gravid = )BIMSoffiZ bim ca 25/5gosrosen bim 26/5Tredjejuli BIM 28/5Turboplingen ca 8/6 (ÄL ca 25/5)RuvarGravidIcoholic: 2:a barnet, testdag 23/5
    Grattis! =)

    Själv har jag äl idag, har sjukt ont mellan mina ben.. brukar vara ett tecken..
    tyvärr så ska vi på middag nu annars hade vi sexat till det medans dottern sover middag och sen ikväll igen =p
  • SoffiZ
    Maddolf skrev 2009-05-23 12:10:10 följande:
    Jag uppdaterar lite här i listan efter att ha testat imorse och nu kan jag ställa mig till gravid = )BIMSoffiZ bim ca 25/5gosrosen bim 26/5Tredjejuli BIM 28/5Turboplingen ca 8/6 (ÄL ca 25/5)RuvarGravidIcoholic: 2:a barnet, testdag 23/5
    Stort grattis!!!!
  • challis777
    Maddolf skrev 2009-05-23 12:10:10 följande:
    Jag uppdaterar lite här i listan efter att ha testat imorse och nu kan jag ställa mig till gravid = ) BIM SoffiZ bim ca 25/5 gosrosen bim 26/5 Tredjejuli BIM 28/5 Turboplingen ca 8/6 (ÄL ca 25/5) Ruvar Gravid Icoholic: 2:a barnet, testdag 23/5
    Ja GRATTIS!
    Vad roligt, hoppas vi andra får lägga in oss under gravida snart också
  • Gosrosen

    GRATTIS icoholic!
    själv fick jag min mens å får ta nya tag nästa månad!!

  • miss nöjd

    Hej alla. Jag är ny här hos er. Har två barn sedan innan så nu är det med skräckblandad förtjusning jag går in för ett tredje barn *ihhhii*
    Slutade just med p-piller och hade så hemskt ont i sön- måndags så det borde varit ÄL dags då. Fast å andra sidan hade jag ondare åt höger sida och där har jag ingen äggledare längre så hände ÄL där så är det ju kört....
    Så nu får man väl se om ca 2 veckor vad som händer- om man får sin mens eller ett Plus kanske? ;)

  • shu

    Jag har ont I magen ingen barn men jag vill bli. Gravid vad ska gora

Svar på tråden Jag vill bli gravid;) NU