-
Jag har "försökt" att handla därifrån flera gånger. Men det har alltid strulat på något sätt så jag har låtit bli. Kommer aldrig att handla därifrån, säkert är hon inte oseriös, men driver sin butik på ett märkligt sätt. Är väldigt sen med att uppdatera på sidan, så de storlekar som står där finns oftast inte.Kajsan skrev 2009-05-28 12:23:51 följande:Allvarligt! Har nån handlat från Countrydreams? Får helkonstiga vibbar därifrån.Hon vill endast ha betalt med kort och svarar kortfattat med en mening, i de mejl hon öht svarar på.Känns inte seriöst alls
-
Ullis 10 skrev 2009-05-28 10:13:31 följande:
Hej, i tråden - ja det är på allt men knepigt m storlekar? Skulle behöva snabb hjälp- har någon den kortare jackan- tootsie????Jag har en tootsie i str 4.
Jag har oftast str 4 på mina OM-plagg och jag upplever denna som normal i storleken. -
Ullis 10 skrev 2009-05-28 14:00:54 följande:
Bild på?:) Nä, men vilken färg har du? Tycker den är ursnygg bakifrån, men inte lika säker på fram (på mig)..Jag har den i beige. På mig sitter den väldigt bra både bak och fram. Rynkningen ovanför bysten är sydd i resårtråd. -
Ullis 10 skrev 2009-05-28 14:00:54 följande:
Bild på?:) Nä, men vilken färg har du? Tycker den är ursnygg bakifrån, men inte lika säker på fram (på mig)..Jag har den i beige. På mig sitter den väldigt bra både bak och fram. Rynkningen ovanför bysten är sydd i resårtråd. -
Hon har verkligen INGEN service känsla. Jag beställde en blus där som jag letat länge efter och beställde samtigt en kofta. Fick efter två veckor (då hade jag hittat blusen på ett annat ställe) ett mail att blusen var slut i min storlek men att koftan fanns om jag ville ha den. Jag svarade att isåfall ville jag annulera hela ordern. Då ringde hon mig hem på kvällen och frågade varför? Jag svarade att hon tagit två veckor på sig att maila att blusen var slut i min storlek och att jag tyckte att det var dåligt och inte längre var intresserad att handla av henne... då blev hon jättesur och la på luren.Smultronbullen skrev 2009-06-09 10:49:19 följande:Jätteschysst verkligen men hon vägrar ta tillbaka den utan jag måste gå till en sömmerska, enligt henne det enda alternativet. Otroligt tråkig och otrevlig ton, extremt kortstaviga mail. Jag tänker inte handla där mer.Jag kan alltså inte köpa någon ny så länge jag har den gamla. Så himla irriterande! Hon kunde erbjudit en annan färg eller en rabatt eller vad som helst för att visa lite service. Hon avslutade sitt sista mail med "Vill du inte ha koftan eller??????". Kul inställning.
-
Godmorgon!
Jag fick min #859 Full emb smock dress från Ajabaja igår!
Den satt perfekt :) Oftast har jag storlek 4 men eftersom jag hörde att den var stor i storleken tog jag en 3:a.
Ska har den imorgon då barnen har skolavslutning och efteråt ska vi på Liseberg. Hoppas på sol!
Hoppas att alla får en fin dag! -
Vilken färg beställde du?Bina skrev 2009-06-10 18:49:43 följande:Nope jag skall inte shoppa mer eftersom jag nu väntar på slutgiltig orderstatus gällande en full embroidered smock dress.. Jag var på jakt efter linnet och det blev en klänning
-
När du skrev linnet med fjärilarna, satt jag funderade på vilket linne som hade fjärilar... SUCK! Det var den dressen jag köpte från Ajabaja... sista dagen på 20% vid köp av tre plagg , fick 2 summersuits från Katvig till dottern "på köpet" :)Bina skrev 2009-06-10 20:17:44 följande:Blå hette den nog? Fjärilarna
-
Jag bor på en liten ort och här finns det en TANTaffär som har Odd Molly. Personalen är den tristaste man kan tänka sig så det är mycket sällan som jag går in där. Jag gjorde ett undantag idag, jag drar str 4 och detta hade de i min storlek: en Poplin Sleeved frilled blus, en turkos Lovely knit jacket # 233 i bomull , en jeans kjol #729 Vintage. Hmmm... ska man ha is i magen till rean som antagligen börjar nästa vecka eller ska jag rusa dit och köpa?
-
Jag köpte tre plagg från förra kampanjen. Fast lite sur är jag på dem. Jag hängde på låset prick kl 12 när kampanjen öppnade. En blus var slut i min storlek, så den fick de sätta tillbaka pengarna för. En tunika kom i fel storlek, de skyllde på att företaget som packat för dem skickat fel och att jag skulle vänta i en vecka och se om någon annan fått "min" tunika. Men den dök aldrig upp, så den fick jag skicka tillbaka och som plåster på såren fick jag 200 kr extra tillbaka.Puffig Pingla skrev 2009-06-12 17:39:28 följande:Upptäckte precis att Campadre gjort en deal med OM. Där kan det dyka upp rea ibland. Har tydligen precis missat en.
Det tråkiga var att de tog ungefär en vecka på sig att svara på varje mail :(