One skrev 2009-08-14 22:59:56 följande:
Ja, jag såg på en blogg där någon (minns nu ej vem..!) provade klänningen och då var skärpet på...Så nog 17 ska nog skärpet vara med!!Nåja, jag lär nog ställa till rabalder om den klänning jag beställt (från folkart) inte har skärp!! Särskilt om nu Milkandhoney säljer med....Ni som har tumme med OM´s huvudkontor kan väl kolla med dem- de borde ju verkligen veta hur det ligger till. Men i mina ögon kan man inte sälja den utan skärpet...då är priset faktiskt över gränsen...och då älskar jag den klänningen kan jag ju säga!Nåja, min kommer nog på måndag eller tisdag (beror på hur snigellångsam posten är...)
På Redhe´s sida står det:
En supersöt klänning i bomull. Dubbel volang nertill. Knytband på bröstet och mönstrat skärp som knyts under bysten. Finns i grey eller chocolate.
På Folkarts sida:
En fantastiskt fin klänning med vackra detaljer i form av broderier och ett handbroderat skärp i midjan. Normal i storlekarna!
Jag förutsätter att det ingår!
oddmollybesatt.blogspot.com/2009/08/liten-odd-molly-provning-av-hostnytt.html
Katinka provade den på Milk and Honey igår och då var det ett skärp med.
På deras sida står det:
Söt grå klänning med otroligt många fina detaljer. Band i midjan och fina volanger.
Fattar inte vad Ajabaja menar med att skärpet inte ingår. Blir lite sur över den meningen faktiskt! Skärpet för 1299 kr har tofsar det har inte det som tillhör klänningen.