Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-06-19 10:20:48 följande:
    Hej hopp!Jag är nu midsommarklädd och åkte till affären... hörde två äldre herrar fnittra.. "skall vi be henne böja sig framåt" ... det gjorde att jag fick fotomani när jag kom hem... kommer i bloggen strax.everydaymolly.blogspot.com/GLAD MIDSOMMAR alla!! //Bina som firar bröllopsdag
    Hahaha... du står för dagens skratt :)
    Grattsi på bröllopsdagen!!
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-19 10:48:20 följande:
    Pokergirl - den ser så URSÖT ut!! och det kan väl vara superfint med något under?Haha Powerpuffpingla.. sträcker fram ett glas vatten (det är ju tidigt på dagen ännu ) *kram*Hur skadad är man inte då? När man får höra kombon med lila basic cardigan till så vill man ju bara skrika "jag vill ha" .......men så har jag ju lovat mig själv att coola ner. Hmm..
    En till som är skadad :)
    Du var så snygg i din outfit idag att jag genast var tvungen att beställa en private embroidered skirt :)
  • freemind
    Bina skrev 2009-06-19 12:08:52 följande:
    Jag skall bara skvallra att det blev väldigt gulligt med 9th sweater chalk över min outfit idag
    Aha... det kan jag tänka mig :)
  • freemind
    Cashew skrev 2009-06-20 09:50:09 följande:
    någon som har denna kappan? hur är den i storleken? www.ajabajakids.com/shop.asp&item=5...vill så gärna ha den men har normalt sett strl 1/36 men den finns ju tyvärr bara kvar i strl 0 rätt mycket pengar att lägga på något som bara passar halvbra.
    Den är normal i storleken... kanske lite liten över bysten. Jag har str 4 på tootsie kappan och str 3 på spring coaten. Båda sitter bra på mig.
  • freemind
    Siabellon skrev 2009-06-21 11:02:42 följande:
    Morrn bruttor!Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?
    De är (eller har varit) jättelångsamma, en gång när jag beställde tog det två veckor innan jag fick reda på att min vara var slut! Hoppas verkligen på bättre service nu!
    Förhoppningsvis har hon kollat storlekarna innan hon la ut rean. Sist beställde jag också strax efter mailet kom och (efter två veckor) fick jag svaret att min storlek varit slut i flera månader... men när jag beställde stod det att den fanns. Hennes svar var då att hon inte hunnit uppdatera vilka storlekar som fanns.
    Jag la in en beställning igår, strax efter att jag fick mailet om rean.
  • freemind
    villemina skrev 2009-06-21 10:17:48 följande:
    YEAH! Jag får min älskade Lovely Knit till REA-pris!!!*GLAD*I löv Country-Dreams!!!!
    Så ja!!! Det verkar som att hon förbättrat servicen :) Grattis!!!!
  • freemind

Någon (Bina?) som vet hur underkjolarna (private emb shirt)) är i storlek?
    Hittade en gammal i garderoben från "Art of nonesense" kolektionen och på den har jag str 1! Drar i vanliga fall str 3-4.

• freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:25:43 följande:
    Gahaaaaaa.... är helt utan självdiciplin!!!! Ska hugga av mig armarna eller nåt. Det blev en rosa #100 "poplin smock love blouse". Jag älskar min i chalk så jag får väl se det som att jag skaffade en kompis till den.
    Jag beställde en i chalk eftersom min i pink ville ha en kompis ;)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:34:37 följande:
    Vi måste vara fina människor, ellerhur?
    Självklart :) Alla behöver en kompis ;)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna