Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-07 15:28:20 följande:
    Det visste inte jag heller.. och jag visste inte heller att jag ville ha Superpleated blouse ... knäpp man är!
    Tänk vad lite man vet ;) hihihi....
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 23:19:12 följande:
    ...lovlier kniten för skampris... var en liten maska på den... 500kr
    Ojojoj :)
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-08 08:32:47 följande:
    Välkommen! Skoj att du hittat hit!
    Välkommen hit!
    alias skrev 2009-07-08 08:31:43 följande:
    Godmorgon!Efter att ha följt er tråd ett tag och insett att jag är en av er, dvs passionerat förälskad och totalt beroende av Odd Molly, har jag idag reggat på mig. Hoppas jag får vara med!Är OM-beroende sedan drygt ett och ett halvt år, då jag inhandlade en röd Smallville Cardigan. Det blev början till ett ständigt spanande, jagande och nattligt frenetiskt surfande på dvs shoppingssajter - och till många stunder där jag med enn fånigt leende på läpparna hängt in ytterligare ett nytt (oftast) väldoftande plagg med den underbara loggan.Har shoppat (och sålt) en del på tradera också, men har blivit lite skraj efter att ha sett hur det dyker upp fler och fler kopior. Har själv gått på en nit, tror jag, och håller mig därför lite avvaktande.Jag väntar just nu, precis som alla er andra, på höstkollektionen. Har bockat av ett par ex jag bara MÅSTE ha. Så nu är jag inne var femte minut och ser om någon webbshopp uppdaterat ännu, men icke ...Ska till Mathildes idag, läste att det är 50% rea och det KAN ju finnas något jag inte kan leva utan trots att jag varit där en gång i veckan under våren ...Kram
    Välkommen hit!
    Här finns flera likasinnade :)
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-08 08:32:47 följande:
    Välkommen! Skoj att du hittat hit!
    Välkommen hit!
    alias skrev 2009-07-08 08:31:43 följande:
    Godmorgon!Efter att ha följt er tråd ett tag och insett att jag är en av er, dvs passionerat förälskad och totalt beroende av Odd Molly, har jag idag reggat på mig. Hoppas jag får vara med!Är OM-beroende sedan drygt ett och ett halvt år, då jag inhandlade en röd Smallville Cardigan. Det blev början till ett ständigt spanande, jagande och nattligt frenetiskt surfande på dvs shoppingssajter - och till många stunder där jag med enn fånigt leende på läpparna hängt in ytterligare ett nytt (oftast) väldoftande plagg med den underbara loggan.Har shoppat (och sålt) en del på tradera också, men har blivit lite skraj efter att ha sett hur det dyker upp fler och fler kopior. Har själv gått på en nit, tror jag, och håller mig därför lite avvaktande.Jag väntar just nu, precis som alla er andra, på höstkollektionen. Har bockat av ett par ex jag bara MÅSTE ha. Så nu är jag inne var femte minut och ser om någon webbshopp uppdaterat ännu, men icke ...Ska till Mathildes idag, läste att det är 50% rea och det KAN ju finnas något jag inte kan leva utan trots att jag varit där en gång i veckan under våren ...Kram
    Välkommen hit!
    Här finns flera likasinnade :)
  • freemind
    Audrey Will skrev 2009-07-08 11:08:23 följande:
    Åh vilket drömställe... *drömmer och finkulerar på hur långt jag har dit*
    Usch... jag blir tokig av att läsa hur alla fyndar...
    Hmmm... 40 mil dit för mig...
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 12:05:00 följande:
    Jag kommer ju åka förbi där på fredag..... visst ligger E4:an några mil från Kosta men mannen får väl bita ihop och åka med. Hans fru måste ju få någon tröst eftersom hon går på f*ing pulverdiet i tre veckor.
    Självklart behöver man tröst när man går på pulverdiet :)
  • freemind
    Audrey Will skrev 2009-07-08 12:55:12 följande:
    Nu har 4 av Höstkollektions auktionerna som lades ut i går kväll stängts ner.. wondering why.
    BRA!!
    Om det nu är så att man har butik och tänker tjäna en hacka på att sälja dem på tradera istället så är man ju "dum i huvudet" om man lägger ut dem innan kollektionen har släppts.
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-08 19:52:41 följande:
    NewYorker - du har ett viktigt mail att läsa
    Bina! Jag ska till STHLM imorgon!
    Vill du att jag ska shoppa för dig så hojta till :)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna