Bina skrev 2009-07-08 08:32:47 följande:
Välkommen! Skoj att du hittat hit!
Välkommen hit!
alias skrev 2009-07-08 08:31:43 följande:
Godmorgon!Efter att ha följt er tråd ett tag och insett att jag är en av er, dvs passionerat förälskad och totalt beroende av Odd Molly, har jag idag reggat på mig. Hoppas jag får vara med!Är OM-beroende sedan drygt ett och ett halvt år, då jag inhandlade en röd Smallville Cardigan. Det blev början till ett ständigt spanande, jagande och nattligt frenetiskt surfande på dvs shoppingssajter - och till många stunder där jag med enn fånigt leende på läpparna hängt in ytterligare ett nytt (oftast) väldoftande plagg med den underbara loggan.Har shoppat (och sålt) en del på tradera också, men har blivit lite skraj efter att ha sett hur det dyker upp fler och fler kopior. Har själv gått på en nit, tror jag, och håller mig därför lite avvaktande.Jag väntar just nu, precis som alla er andra, på höstkollektionen. Har bockat av ett par ex jag bara MÅSTE ha. Så nu är jag inne var femte minut och ser om någon webbshopp uppdaterat ännu, men icke ...Ska till Mathildes idag, läste att det är 50% rea och det KAN ju finnas något jag inte kan leva utan trots att jag varit där en gång i veckan under våren ...Kram
Välkommen hit!
Här finns flera likasinnade :)