Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

NovaAlexandra skrev 2009-07-13 23:24:24 följande:
    jag har haft flera grandmas och de varierar en del i storlek tycker jag. jag har nu en trea och den sitter bra, som large på en hm-kofta typ.
    Men har du 3 på andra OM plagg?
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 00:21:58 följande:
    Det har du ju rätt i. Go natt!
    HJÄLP!!!!!!!!
    Jag har precis, utan att fatta ett ord tyska, beställt två linnen, en 4 Continent X-Stitch Dress Bronze och en Makeout Blouse Dark Pink för drygt 2100 kr.

Va? Tunikan för 770 kr!!! FYND! (den var på outlet.)
    Linnena 319 kr och blusen 759
    (om jag tar 1 Euro gånger 11 kr.)

Det har dragits från kontot men ingen frakt. Undrar om frakt försvinner om ordern överstiger viss summa.
    JAG SKULLE JU INTE HANDLA MER NU!!!!!!!!!!

Känns som om detta kan gå hur som helst. Vet knappt vad jag fyllt i.

Men om plaggen inte passar tror jag som sagt att andra hands marknaden tar hand om dessa plagg.

Nu skall jag försöka sova. Godnatt!!!!
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 09:21:33 följande:
    Haha Det var visst fler som belv sugna
    Japp, denna tråd är livsfarlig!!!
  • Mabimao
    NovaAlexandra skrev 2009-07-14 08:31:48 följande:
    ja, på alla.
    Tack , då vet jag.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 09:35:08 följande:
    Valde du telecash kreditkarte som betalningssätt?
    Yes. Det var det enda jag förstod typ. Jag hade aldrig vågat köpa om ingen annan köpt därifrån tidigare. Jag lyckades få köp villkorsidan översatt av google, men kunde inte få den att fortsätta översätta när jag klickade vidare, så det blev till att chansa lite. Tänkte att jag väl fått ringa dem idag om något gått fel och prata engelska då.....
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 09:35:38 följande:
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer......å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
    Vilka Hasbeens? Skitsamma alla är fina. Jag har flätade röda och peeptoe svarta. Fick ett tips från en annan trådmedlem. Gå med blöta strumpor första gången så slipper du skoskav.
  • Mabimao
    Mabimao skrev 2009-07-14 09:50:09 följande:
    Vilka Hasbeens? Skitsamma alla är fina. Jag har flätade röda och peeptoe svarta. Fick ett tips från en annan trådmedlem. Gå med blöta strumpor första gången så slipper du skoskav.
    HaHaHa, yr av shopping och sömnbrist. Det var ju av DIG jag fick tipset!!!!!!!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 11:35:13 följande:
    Men det finns ju en låg modell .De klapprar, gnisslar och knarrar. Kollegorna på jobbet ser det som en sorts kobjällra; de vet var jag är.
    Jag hörs oxå på jobbet när jag kommer. Men inget man stör sig själv på.......
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-14 13:55:59 följande:
    Ååååh, den där 4 continent i bronze har jag sökt efter hur länge som helst. Den dyker aldrig upp på T, och shirtstory hade den bara i en 2a, och jag behöver en 3a ...Lyllos dig!Fast jag lyckades ju tröstshoppa lite annat ...
    Eller hur...hur kunde den vara kvar? Jag har ju 3:a egentligen men just denna behöver jag 4:a på, annars kläms tuttarna sönder HiHi.
    Jag blev inte debiterad frakt heller........
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 14:47:37 följande:
    Har fått SMS om min livealot och klänning oxå. Hurra! Upphämtning på hemvägen.Sen har jag fått ok från Mathilde att byta min FoL till en 3:a. Gulle dem!!!!
    They are lovely!!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna