Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Mamma2001 skrev 2009-07-13 17:41:32 följande:
    Visst var det någon som sa nån gång att OM kommer med solglasögon nästa vår/sommar? eller har jag drömt?...
    jag tror Bambi pratat om det i sin blogg, eller om det står bland saker hon ser fra
  • Mabimao
    Visst var det någon som sa nån gång att OM kommer med solglasögon nästa vår/sommar? eller har jag drömt?...
    jag tror Bambi pratat om det i sin blogg, eller om det står bland saker hon ser fra
  • Mabimao
    HiHiHi, ja det blev ju bra. Vad hände?
    ......står det bland saker hon ser fram emot. Eller så har jag sett det på OM sida.
  • Mabimao
    Stargirl skrev 2009-07-13 12:15:44 följande:
    Superpleated blouse hette blusen visst. I färgen powder. Bild finns i Bloggen. Har nog aldrig sett den förr....tror jag.
    Den köpte jag oxå idag. En röd. 50%. Men jag gick ner en storlek och undrar nu om det var klokt. Spänner lite över armarna kanske. Kanske får den gå till försäljning. Vi får se. Köpte även en cupcake top för 50%. Den gick däremot utmärkt att köpa en storlek mindre än vad jag brukar ha.
  • Mabimao
    freemind skrev 2009-07-13 19:29:16 följande:
    Min spände också i ärmarna första gången jag hade på mig den, men den töjer ut sig :)
    Då vågar jag kanske behålla den. Jag lär jag ju få igen pengarna även om jag senare säljer den som använd med tanke på att jag gav 500 pix.
  • Mabimao
    Mabimao skrev 2009-07-13 20:34:19 följande:
    Då vågar jag kanske behålla den. Jag lär jag ju få igen pengarna även om jag senare säljer den som använd med tanke på att jag gav 500 pix.
    Jag letar, för en väns räkning, efter en Agneta dress i stl 1, svart.
    Nån som vet?
    OM egna butik har en blå och en rosa kvar. Men de har väl inte rea?
    Ajabaja och butikcha har båda bara rosa.
    Jag tror banne mig inte jag sett svart nånstans.....
  • Mabimao

Ni som har Grandmas, använder ni den som jacka? Inomhus på vintern?
    Hur stor i storleken är den? Skall man gå ner en stl, eller bara välja den mindre som man är en mitt-emellan-storlek?

• Mabimao
    Audrey Will skrev 2009-07-13 22:50:40 följande:
    Jag är en 2/3:a och tog 2 i Grandma's, och jag ångrar jag inte tog en 1:a. Nog det enda OM-plagget jag hade behövt en 1:a i.
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 22:52:17 följande:
    Jag använder den som jacka med jeansjacka under på höst och vår. På sommaren som kvällskofta och på vintern och senhösten som innekofta.Jag tycker den är normal i storleken. Dvs för mig som är en stor 4 är den som ny liiiite trång från början men den töjer sig.
    Jaha ja tjejer......vem ska jag tro på,tro på, tro på när... : )

Jag har 3 på nästan allt. Har 4 på plysch byxa med hoodjackan.
    Skall jag ta 2 eller 3? Jag tror inte jag kommer klämma under min jeansjacka. Känns inte det tight?
    Kanske ett foto på nån i sin? Pretty please......
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-13 23:06:21 följande:
      Ärligt talat så har de flesta här sagt att den är stor i stoleken. Tror bara det är jag som kommenterat att den är tight. Ta du den mindre storleken.
    Har du din på bild i din blogg? Med dig i?
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:12:38 följande:
    OK. Ja, jag såg en igår men missade den ju tyvärr
    Såg en i storlek 2 på blocket häromdan. (9 juli)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna