Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Skall till Lidköping i morgon. Någon som vet om det finns OM i nån butik där?

• Mabimao

Är den någon som vet hur Everyday long carigan är i stl? Jag tänkte köpa en på rea i färgen emerald??? Militär grön eller vad är det för grön? Någon som vet?

• Mabimao

Tack för alla svar ang. Everyday long cardigan. Det blir lite dyrt med frakt dock, även om den var på rea......jag får leta vidare efter en 3:a. Kanske annonsera på Bambis torg, Tradera känns ju lite osäkert just med de koftorna.
    Har det gjorts kopior på missing dress er veterligen?

• Mabimao
    Pokergirl skrev 2009-07-12 17:12:52 följande:
    Dom är normala/lite stora i strl. Jag har några i strl 3, dom är rymliga och bekväma för mig som har långa armar och stor byst, handlar normalt L, ev M.
    Det låter som om det är stl 3 jag skall ha. Tackar. Jag får hålla utkik efter en.
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-12 17:44:29 följande:
    Det här är ju livsfarligt. Sitter uppkopplad i bilen, maken kör.Kan jag lita på högerhanden?! Går inte säker någonstans, Native Shirt spökar i mitt medvetande ... Ser hur handen liksom söker sig till KÖP-tangenten ...Tänka att jag kunde köpa den som belöning, till mig sjhälv. Frågan är bara belöning för vad? Snarare skulle det väl vara en morot, kanske för att gå ner i vikt? Men - om jag då köper tunikan nu och sedan går ner i vikt så kanske den blir för stor?!Är det förresten någon som vet i vilket material/i vilken kvalitet höstens 327 kommer? I den lite kraftigare bomull den varit i tidigare, eller den tunna varianten vårens 327 hade? Vet någon tom vilka förger den kommer i?
    Jag vet inget om materialet på 327 men färgerna skall enl. en försäljare vara Powder, Chalk, Cherry och dark blue.
    Såg du Sessan i en i expressen igår. Antar att det var Cherry.
    Ville först ha en powder men nu vet jag inte.

Belöning som tröst mot skit-sommar värme kanske kan vara en anledning till köp......:)
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-12 18:05:10 följande:
    Vilken bra anledning att shoppa, tack!!! Just nu öser regnet ner, så det kvalificerar väl för en Native Shirt OCH något annat, eller hur? Är just nu lite nellad på en Lovealot också, men tycker att den är så kort? Hur använder ni den, har ni någit under? Får lite panik på att gå med magen bar, liksom ...
    Eller hur.......det finns alltid bra anledningar att shoppa......
    ang Lovelot. Jag har min till ett längre tight linne. Så att man ser att jag inte är fullt så fyllig som blusen. Och jag behövde stl 3 till längden även om den är stor. Gå inte ner i storlek då blir den kort. Jag har haft den till både jeans och till kjol.

Bilden från expressen på sessan var denna:
    2.bp.blogspot.com/_0s5vH5oAq:KI/SlkkIVEBoAI/AAAAAAAAA_w/1KAW4JLkHw4/s1600/3447786819CA3421BA
  • Mabimao
    elma skrev 2009-07-12 20:07:39 följande:
    det finns ena dark pink här:www.shirtstory.eu/index.php/cat/c42_Tops.html...dessutom har de en massa annat got i summersale fliken: klickade hem 4 linnen och en blå dudette klänning i förra veckan! måste ju bara säga att man blir totalt inspirerad och fast av den här tråden....helt underbart!
    Hur fungerade det med frakt? Kostnad för frakt?
  • Mabimao
    alias skrev 2009-07-12 20:57:24 följande:
    Åhléns har massor, i grått, rosa och vitt. Några även i blått.Jag har f ö shoppat Native shirten nu, antog att ni var trötta på mitt tjat så jag slog till.
    way to go!!!!!!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-12 23:27:21 följande:
    Mabimao: skoskavssvar åt dig i bloggen. Funkar tiptop.(sorry för OT)
    Tackar & bugar.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna