Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-14 20:22:42 följande:
    Hemma och kär!!! Min chocolate full emb smock dress är såååååååååååååååååå fin. Och min almost blac livealot. JIPPYSKIPPY!!!! Det är då själva f-n att kameran är borta.Var förbi Mathilde och bytte min FoL till en storlek mindre. Vilken skillnad det blev. 15kg lättare när den satt ordentligt. Tyvärr var taggarna borta men det får man väl ta när man fick byta trots rea.Å sen bidde det ett par röda tollor på vägen hem. Inte Hasbeens den här gången utan Scoretts kopior på peeptoe high. Plånboken tackar mig nog för det
    Grattis grattis!
  • Mabimao
    Peak skrev 2009-07-14 20:30:39 följande:
    okej, jättebra pris, men tyvärr inte på väg åt Sthlm nu tyvärr Någon som vet andra butiker med OM rea? Ska tex till Skövde på fredag..
    Mathilde skickar. Ring, säg vad du vill ha, betala med kort. Paket 2 dagar senare. Tada!
    Tog 100kr i frakt. De är toktrevliga, du kanske kan fynda mer när du ändå handlar där. Ring Mathilde i PK-huset de har mest rea kvar.
    I Skövde har Yap OM men knappt ingen rea kvar. Några ströplagg. Jag tog två i måndags där.
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 21:00:02 följande:
    Jupp! Måste sätta igång med lite garderobsrensning nu. Hela garderoben full av Molly.
    Vad vill du bli av med?
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:20:53 följande:
    Attans då! Du som verkar proffs på Hasbeens...hur är de i storlekarna? Om man som jag är bigfoot och har 39/40, vad bör man då ha? Funkar de på lite deformerade breda fötter?
    De har bra info om storlekar på sin hemsida
    www.swedishhasbeens.com/
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 20:50:40 följande:
    Skrutteruttan- vet inte om du minns mig från dansktråden? Hur som helst så är du superfin i dina OM-plagg! Måste även fråga var du har köpt de fina träskorna? De ser supersöta ut.
    Calou väl?
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:59:24 följande:
    [citat]
    Åh vilka fina! Så nu måste jag till Örebro också Minns du vad de kostar?

Jag bara lägger mig i.....kolla www.calou.se/sv/start.html de säls överallt. Och flera webbshoppar med tror jag.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 22:05:32 följande:
    Hittade dem nu på bla House of hedda
    Trevligt att ens "onödiga" vetande om saker ibland kommer till nytta.....
    Visst är de fina. Jag kollade in dem men tyckte sedan Hasbeens passade mer till olika kläder.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 22:12:32 följande:
    Ja, det har du förstås rätt i. Man vill ju ha allt!
    Eller hur.
    Sorry för OT
  • Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-14 22:30:43 följande:
    Calou är sjukt sköna eftersom det är gummisula istället för trä, man måste ha båda *nickar*
    Aha.....då skulle de kanske kunna fungera som "jobbskor".
    Ett sätt för mig själv att i huvudet resonera om att jag nog "behöver" dessa....
    HaHa......
  • Mabimao

Jaha, sen natt shopping igen. Två 613 på Blocket. En vit och en rosa.
    Och en tenfold bomull på Tradera. Herregud.
    Så.....jag la ut mina fynd från i måndags, de var ju på gränsen till för små.
    Det finns en gräns för hur många plagg jag kan försvara att ha.
    Någon annan kan få dem. Nu skall jag inte läsa denna tråd på ett par dagar.....och lägga datorn gömd.......

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna