Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

www.lisen.dk/group.asp

Dansk shop som börjat sälja. Åh vad fina plagg! Men de lär väl dyka upp på de svenska shopparna inom ett dygn!

• Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-07-09 10:19:37 följande:
    *och räknar slantarna på visakortet*
    En annan får snällt vänta tills de bättre begagnade dyker upp på Tradera om ett par månader antagligen.. Dubbelsuck! Men ser faktiskt fram emot att se vad ni andra lyckas hugga de närmsta dagarna! That's how nice I am!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 10:31:24 följande:
    Åsså har vi dagens outfit klar. Fick ju tag på två pointelle från Amore Spare Integritas härom veckan. En beige och en chalk. Supersköna men man får ju en urringning som får varje hetrosexuell man ur balans.
    ASG!

Den här väntan på Höstkollektionen känns lite som politisk valvaka, spänningen är olidlig.. Kommer högerblocket vinna? / Kommer det finnas fjärilstunikor i både rose och powder?? Samma sak!
    *fixar fruktsmoothie till mig själv och pulversmoothie åt PPP*
  • Audrey Will

nick name skrev 2009-07-09 17:22:01 följande:

JAG VILL SHOPPA NU!Plastkorten bränner hål i plånboken snart.Jag måste ha en "26 T88 tunic grey", så är det bara.
    Ja det är den jag med tjatar om , visst är den underbar.. Berätta gärna om du lyckas haffa en!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 17:34:33 följande:
    Och det går bra för dig? Ja, den är jättesöt. Men lite väl grå för mig. .......eller...... katten oxå! Så här blir det hela tiden. Först tycker man att njaaaaa, på nån annan kanske. Sen tre dagar senare är det ett måste i ens liv.Tror jag ska börja samla på stenar i stället. Verkar enklare..... men svårare att välja...
    Så patetiskt, jag kan inte ens länka till plaggen jag inte har råd att köpa!

Eller hur, man ändrar smak stup i kvarten, man blir trött på sig själv..
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-09 17:47:13 följande:
    Fast det roliga är att det är samma top som du och nick name sitter och länkar till.
    Då måste den ju vara fin.
    Ja det måste den ju bara va då

Nick Name - vet du vad den kommer ligga på i pris? Runt 2000?
  • Audrey Will
    alias skrev 2009-07-09 19:38:13 följande:
    Hm, ska se om jag minns allt, tar med en del jag redan skrivit om, minns ju inte vad jag skrivit ....Confetti Tunic i rött och beigeBerry i rött, powder och vittJeansjackorJeanskjolarFields of LaceBiarritzJane loves terry - klänning och bikinisPlyschjackor långaPlyschbyxor 3/4Lovelier Knit blåSchottis & Kobe dress, plus den korare varianten i samma (blusen)trosor och scarfesLovealot blus, endast i stl 0 och 1Sidenkjolen i olikfärgade vådorHit and run dressWraptunikan i grått, gult och rosaFull embroidered smock tunic i lime, endast i stl 2Full embroidered dress med underklänning i vitt/limeDudette dressComma top i rött och blåttArtology tunic i powderNån enstaka grandmas coat i rosa och cerise i stl 4På NK som har 30% på Odd Molly fanns bl aLamy dressAngelina dressGivealot tunic i powderBerry dressDet är väl det jag kommer ihåg.Obs att allt inte fanns i alla storlekar, men jag tyckte det fanns en hel del i stl 3,som jag tittar efter. Mathilde rear ju Hunky Dory också, med 50% - såååå mycket fint. Men jag spar de pengarna till höstkollektionen från OM, OM DEN NÅGONSING KOMMER?????
    Shit, du har ju minne som en elefant!

Nick name - Nej jag hade inte heller budat på de Traderaauktionerna.. What's the point när de släpps på webshopparna närsom till normalpris.. Sen är jag skeptiskt mot säljare som skriver "e" istället för "är" (sorry, var tvungen)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna