Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

villemina skrev 2009-06-12 15:50:55 följande:
    Asså... Hur ska man göra?! Jag har precis handtvättat min blåa Lovelier Knit och den är ju DYNGSUR (såklart). Hur ska jag göra för att få den torr på ett bra sätt? Just nu har jag lagt ut ett badlakan på en torkställning och lagt ut koftan där så gott jag kunde. Den ska ju helst inte hänga, kan tänka mig att den blir jätte-uttöjd då. Hur gör ni?? Om jag får gissa så tar det EN VECKA innan den är riktigt torr... Vill ju ha den imorgon, helst.
    Rulla in den i ett badlakan och krama/tryck försiktigt ut vattnet!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:07:16 följande:
    Oh, det där var vuxenpoäng! *Försöker komma ihåg tipset till det är tvättdags*
    Mmm! Där snodde jag husmors-titeln!
    Puffig Pingla skrev 2009-06-12 16:03:36 följande:
    Sa ju att den skulle sitta bra.Och doften tar jag cred för eftersom jag förmodligen var den person som senast hade den på mig (ons kväll 18.05)
    Va festligt! Tänk, vi är tre stycken som 'småtafsat' på den blusen! (PP provade den, jag dreglade och ville köpa den och Villemina knep den)
  • Audrey Will
    Innerjoin skrev 2009-06-12 17:10:53 följande:
    Men åhh, hilfe bitte! Har letat i tråden nu, men hittar inte...Någon tipsade om en nätbutik i Skåne som eg inte var en nätbutik, utan man fick ringa eller maila och beställa isf. De hade 20% på OM fram till midsommar....Någon som vet vilken det är? Och isf Stargirl, kan du inte lägga in den i TS? Dessutom www.minzo.se och www.estiliodesign.se/ gallerielverket verkar inte finnas, inteneed2have heller...
    www.idyllinterior.se/default.asp Denna var det va?
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-06-12 21:57:30 följande:
    Den var slut där! Men tack iaf för tipset!Men jag har väl fanimej shoppat igen.......(ska klippa min kort nu). Nu får det banne mig vara nog tills höstkollektionen kommitLika bra att stänga av datorn så jag inte får några dumma ideér.
    Vad blev det? *nyfiken*
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-13 14:00:52 följande:
    Tillägg till Åhlenssortimentet förresten; de hade Livealot i flera färger och storlekar om det är någon som är ute och letar.
    Åååhh..! Var dom på rea?
  • Audrey Will
    Bina skrev 2009-06-13 19:09:05 följande:
    Powerpuff vad kostar det att leja dig för en tripp till åhlens?
    Bina, du bakar muffins och jag äppelkaka. Och så får hon det när hon varit på Åhlens.
  • Audrey Will

Sandra G skrev 2009-06-13 19:27:00 följande:

Jag är lite efter och har precis fått upp ögonen för en del Molly plagg. Har en fråga angående Lovely Knit. Vad ska man ha för storlek om man har M i vanliga fall? Och vad kostar den? Tack på förhand!
    Lovely Knit brukar ligga runt 1599 kr. Strl 2 brukar motsvara Medium rätt bra.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-14 22:15:06 följande:
    Jag lever efter den här:
    *ASG*!! Och Yes Dear är min engelske sambo jättebra på att säja Döpraktiskt!

Suktar fortfarande på webshopparna efter än det ena än det andra, men kommer inte till skott. Retar mig att Haven bara accepterar kortbetalning, kunde de inte ha postförskott också åtminstone?
  • Audrey Will
    Pokergirl skrev 2009-06-14 22:32:33 följande:
    Men har du ringt och frågat? Hon som har butiken verkar ganska flexibel. Iaf när jag varit där.Nu ska jag gå och lägga mig!!!
    Nej det har jag inte.. Värt ett försök!
  • Audrey Will

Hej! Någon som minns vad kampanjkoden på Tintinstyle är? Någontin -mama...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna