Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej tjejer! Inte hunnit skriva på ett tag, men försöker läsa ifatt tråden och kika på era fina bloggar!

Har gjort 2 fina Mollyköp i helgen! Först högg jag ett par Haightpants i black velour (som jag suktat efter!) på Tradera Köp Nu. Kommer nog imorgon, längtar! Dock var de en storlek större än jag egentligen tänkt, men jag får väl sy in dom lite om det behövs. Bryr mig inte bara lycklig jag hittade dom!
    Sen tryckte jag hem Frotte' Roben i turkost, igen på Traderas Köp Nu. 1199:- inkl.frakt. Inget megafyndpris kanske, men jag ville ha den, och ha den nu!

Har försökt ninja hem ett par andra plagg med utan framgång, men det verkar som att Köp Nu-knappen är det enda sättet för mig att vinna Mollisar Jag som brukade vara så vass på att ninja - I've lost my edge!

Så nu är det jag som campar vid brevlådan imorgon o tisdag! Spännande!

Innerjoin skrev 2009-06-28 22:07:36 följande:
    Ohhh, titta vad jag vann!!! Lade maxbud innan vi åkte till stranden, hade ingen förhoppning att vinna - men det gjorde jag alltså (och för mindre än mitt maxbud) Har suktat och letat efter denna ett bra tag!! *glad*preview.tradera.com/100/84497100_1.jpg
    Jag sålde min sån på Tradera för ett tag sen, men bara för att den var lite för trång - den är jättefin!

Ang. andra klädmärken är jag mkt förtjust i Hunky Dory, Nygårdsanna + andra svenska o danska märken!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-29 00:25:28 följande:
    Woohey, Glossy's back!
  • Audrey Will

Usch vad tråkigt att höra om Country Dreams taskiga kundbemötande! Jag hoppas verkligen det reder ut sig. Tänk vad kunder hon förlorar på detta, rykten sprider sig ju blixtsnabbt i dagens internetsamhälle! Tycker också ett litet mail till Odd Mollys HK hade varit på sin plats..

Idag kom mina Velour Haights och jag är så sjukt förälskad! Hur har jag kunnat leva utan dom? En liten smula för stora bara, men inte så farligt som jag befarade alls. Så himla kul när Tradera kan fungera såhär smidigt, Köp Nu-ade hem dom i fredags i kom på lådan idag!

Och imorgon väntar jag på roben.. längtar!!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-06-30 09:32:58 följande:
    Tradera stängde ju ner i natt och när jag kollade i morse var mina auktioner nollställda. Var helt säker att det blivit pannkaka av det hela men den uppdaterade sig för nån kvart sedan. Jag suger på att sälja saker via tradera. Förra auktionen blev ju världshistoriens längsta i stället för fyra dagar. Går så där för mig.
    Du ska se de budar sista minuterna! Ang. Traderas nya utseende, åh jag avskyr när de gör så! Känns som jag är inne på en sajt jag aldrig varit på innan. Tog mig flera minuter att hitta "Nya auktioner först"-funktionen. Hette inte ens likadant längre. Usch o fy för nymodigheter!

Bina - You know what is on the tvättställning.
  • Audrey Will

Summer of 2007 tunic Köp Nu-Pris 699:-... Visst skriker det kopia om det? Nej, de finns på rea för under tusingen i webshopparna, tar inte risken. MYCKET skumma säljare på Tradera just nu må jag säja!

• Audrey Will
    One skrev 2009-06-30 18:12:44 följande:
    Var kan man förboka odd molly?
    På Marengs står att man kan förbeställa ur kommande kollektioner, däremot kan jag inte hitta dessa kollektioner. Deras hemsida verkar lite dåligt uppdaterad - det står Preorder Now på 2008 kollektionerna!
  • Audrey Will

Malin o - I Kristianstad är det tydligen en affär som heter Donna som gäller, de säljer både Odd Molly o Hunky Dory. Jag har shoppat Odd Molly i Kalmar men kan inte för mitt liv minnas vad affären hette.. Fråga dig fram när du är på plats, man hittar alltid nån som har koll

Igår kom min turkosa frotte´robe och jag älskar den! Jag blir nästan lite barndomsnostalgisk av den, kan svära på jag hade nån liknande badkappa när jag var liten! Jag kör den ihop med vita caprijeans.. fast känner jag får nog svida om till nåt svalare, jisses vad det hettar på ute!
    Ha en bra dag alla! Själv ska jag ut på barnfri shoppingrunda, dock ej till mig, utan födelsedagspresenter till min lille.
    Kramis!

• Audrey Will
    Vad kul att du blev nöjd med din robe! Då var den inte "skrikturkos"
    Nej fin turkos! Speciellt nu när man är lite brun o ljus i håret. Var lite orolig frotte´n skulle vara lite tjock o klumpig, men den är ju så tunn o smidig! Me love!

PPP - Den underkjolen Bina vann hade jag med på min minneslista Fick dock hejda mig, men vad kär jag blev i vem-det-nu-var som använde den som linne under blus på bild i nån blogg. Tänker härmas.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-01 17:37:01 följande:
    Det var yours truly som kom med tipset .Får man inte den att sitta snyggt på rumpan måste man ju hitta andra ställen.Kanske säljer min 3:a i powder oxå. Jag har 4:an på mig i dag och den sitter klockrent.
    Ja det var ju du! Vad du är piffig! Lägger en sån kjol på min mentala Vill-Ha-lista (den är lång..)

Bina - Får inte vi veta vad du köpt?? Hosta fram det nu!
  • Audrey Will
    Bina skrev 2009-07-01 20:45:02 följande:
    Tja.. det har legat lääänge på min blogg
    Fiiin!! Den har jag med kikat på, jag gillar de breda axelbanden, ser mer klätt ut!

Du, jag kikade på dina avslutade auktioner, jisses vad bra betalt du fick för Haightpantsen i chalk! Inser att 800 :- som jag gav för mina nog var ett rätt hyfsat pris
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna