Siabellon skrev 2009-07-25 17:43:20 följande:
Hej du!! Alltså, jag skulle ha nåt enkelt och enfärgat upptill. Men det är jag det, jag har lite svårt för vida grejor både uppe o nere. Lika med mönster och så också. Fint på andra: kolla tex Ina som har skitsnygg kombo på nya höstkjolen o livealot.Ett enkelt linne med lite spets i halskanten, typp Rosemundes. o ev en liten kofta om vädret är ostadigt.--------------------------------------------Det fortsätter droppa in kommentarer om piratkopior i mitt inlägg på bloggen. Varje gång tänker jag att jag ska skita i det, samtidigt blir jag så förvirrad över vad de/denne vill åstadkomma. Ena stunden hånar pers nästan oss för att vi är så dumma som köper dyra plagg som kostar 5-10dollar att tillverka o desutom i usla arbetsförhållanden. I nästa mening berättar hon att hon också använder Odd Mollys plagg! vad ska man tro eg???
Men allt kostar ju lite att tillverka och mycket att köpa. Ett par NIKE skor kostar typ 2 $ i de populäraste modellerna. För att ett företag ska gå runt ska de sälja mycket och tillverka för lite. Stora inköp av material leder till låga priser osv...... *suck*
Arbetsförhållanderna.....hur ska vi veta hur arbestförhållanderna är för kaffebönorna vi dricker i kaffet eller de som plockar våra bananer? Hur vet vi vem som syr HM kläderna eller hur den persoaneln mår? Lika lite som vi vet om Odd Molly. Om man är
fare trade ut i finger spetsarna så får man kritisera. Annars bör man hålla käft.