Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-26 17:47:14 följande:
    Skönt det låter.Är du nu medlem i min och Duntofflas jeansleggings klubb. De ljusa med groteskt ful midja? Men som funkar till alla molly-tunikor.
    Hmmm...måste jag oxå införskaffa....var? HM, gina trikot?
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-28 11:14:40 följande:
    Öh, virrpannor - det var ju Twilfit. Fast Lindex har coola med volanger på (japp, har bunkrat där oxå ).
    Fasiken...jag som precis var där.
  • Stargirl
    Skrutteruttan skrev 2009-07-29 12:12:10 följande:
    Tänkte bara säga att 4 continent stich blouse som du har på dig i bloggen var det första OM-plagget som jag blev intresserad av, det var ett par dagar efter Midsommar som jag såg en tjej på en bjudning som hade den, supercoola blå chinos till (H&M) och rosa Converse, hon var såå snygg!!!Jag började söka efter den och har inte hittat den i en enda butik, men däremot fastnade jag för andra plagg (uppenbarligen )...Du ser alltid så oförskämt fräsch ut på dina bilder!!!!
    Ja det är ett fint plagg men väldigt eftertraktat. Så de gick snabbt som ögat åt när de kom ut i vintras. Jag brukar oxå ha den till khaki chinos och rosa ballerinas

Tack så mycket för komplimangen. Två veckor på Mallorca kan ha spelat in i det hela. Man får ju lite färg och därmed följer ju en viss frächör....
  • Stargirl
    pumbalumba skrev 2009-07-29 11:41:35 följande:
    Har hittat en summer of 2007 tunic till fullpris, funderar om jag ska köpa. Känns lite som att jag vill komma över den på rea. Så dåligt bara en butik här i Bohuslän som har rea nu, de flesta ska vänta till eftter v.32.
    Summer of 2007 yunic fanns i vitt med blå brodyr och blå med orange brodyr i lite olika stl hos min lokala butik Bubbel i åkersberga. Testa och ring dem om de har den kvar. När jag var där var det 30% rea.
  • Stargirl
    elma skrev 2009-07-29 16:15:17 följande:
    Stargirl: jag kunde inte svara på din kommentar i min gästbok, var oinbjuden till dig;.). Mina linnen i galleriet är från Noa Noa, de har rea på dem nu 50% rabatt, så de kostade 225kr st nu!
    Aaah...var då?
  • Stargirl
    elma skrev 2009-07-29 16:15:17 följande:
    Stargirl: jag kunde inte svara på din kommentar i min gästbok, var oinbjuden till dig;.). Mina linnen i galleriet är från Noa Noa, de har rea på dem nu 50% rabatt, så de kostade 225kr st nu!
    Tack förresten.
  • Stargirl

Dagens molly ligger uppe....men gud så läskigt det är att ta kort på sig själv (närbild) lägga upp den för allmän skådan och dessutom tycka själv att man ser ut som skit....

Men det är säkert bra för mitt sjävförtroende

Ang Nylon parker coat från förra året. Jag har den i en olivgrön nyans och jag älskar den jackan!!! Ett av mina bästa köp. Ska genast ta ett kort och lägga upp på bloggen

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna