Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Pokergirl skrev 2009-06-20 21:18:12 följande:
    Du är ju superfin!
    Tack supergulliga du men hit&run är mer run än hit på mig. sant!
  • Siabellon

Morrn bruttor!

Har beställt en grön lovley i strl 4. hur funkar C-D med beställningarna, är de snabba att tala om om varan finns eller inte efeter att beställning gjorts?

• Siabellon

Åh, jag med min vanliga otur lär väl inte få nån lovley knit nu heller.
    *deppar järnet*

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-21 11:35:49 följande:
    Ähäääää - deppa inte. Jag har spammat din blogg för att ljusa upp din tillvaro.
    Det är så bra pinglan! Men har du också shoppat igen?! Fint av dig att tänka på att dina plagg behöver kompisar.

kanske nåt att köra med som skäl för att få shoppa.

kanske jag ska maila country-dreams om Lovleykniten trots allt
  • Siabellon
    Innerjoin skrev 2009-06-21 18:59:37 följande:
    Vågar man handla på Blocket utan sån där "Betalgaranti" (kommer inte ihåg vad det heter)? Hur gör ni?
    jag köpte nyss (3v sen) en cupcake där faktiskt. "NY" enl säljaren o det var den def inte men jag betalade in först o sen skickade hon. JAg skulle nog inte våga över 1000 spänn men därunder är ok för mig,
  • Siabellon

Bina: så den blir kvar hos dig trots allt? Det tror jag är bäst faktiskt. annars hade du nog grämt dig fördärvad

• Siabellon

*skakar*

Pust, har precis bråkat med en på Tradera. MEn jag VANN!

En blå poplin frilled

(sen pratar vi inte om jag fyndade eller inte, jag VANN!)

Måste nog lägga mig o sussa nu.

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 09:35:50 följande:
    Coolt med egen stylist
    behöver du hjälp?

haha, ni skulle se stylistens outfit för dagen - illasittande men snygg bikini i brunt/rosa(Bonaparte) o en vit tunika(Gina Tricot) över.
    MEN - de lila bloomersarna(säger man eg bloomersarna) hänger på badkarskanten, de åker på när vi lämnar tomtgränsen!

Ingen bild i bloggen på detta spektakel -inte än iaf!

Ha en bra dag alla mollyholics!
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-22 10:18:52 följande:
    Ps. förresten -  det var jag som köpte den här på Molly Mall bambi.blogg.se/images/2009/kofta_42560138.jpg
    Har du fått den? den var jag rätt sugen på men nu FÅR det banne mig vara slut på shoppandet. Jag bara MÅSTE sluta för ett tag.

Kul med ställis-storyn! Sånt kan man skratta gott åt länge.....

har ni föresten sett nåt mystiskt på MollyMall? INGA plagg alls i strl 3! Vad säger det om oss 3or? Vi är hängivna våra plagg eller?

• Siabellon
    villemina skrev 2009-06-22 12:14:15 följande:
    Tur för mig att det inte finns nåra treor... DÅ hade jag varit ännu fattigare vid det här laget. Känner att jag verkligen BEHÖVER en sommarklänning. Ni vet, ingen SUPER-fin som man behöver vara extremt rädd om (inte silke, alltså), utan nåt mer vardags-snyggt. Jag gillar dessa: Någon som vet var jag kan få tag på en sån? Finns ju i helblå också, den gillar jag bäst. Har ni några andra tips på en mysig sommarklänning (inte för FIN)?
    Alltså, missing dressen är ju i bomull o inte så himla ömtålig. skulle den va nåt kanske? annars tycker jag den du har på bilden(dudette?) är himla fin också. har inte sidandsally den?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna