Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Tack för era synpunkter. jag tror nog det är blåa som är liten o inte tvärtom.
    Vi har ju diskuterat just den koftmodellen här inne förut o de flesta tycker den är normal-rymlig i strl. men jag har alltid tyckt tvärtom! Trång!
    Nu har jag kanske fått svaret. en felmärkt 2a!

Men jag vill ju HA den blåa också, men i rätt strl!!''

ska ta mått på båda sen när 2åring vilar. lägger ut dem på bloggen så kan ni säga vad ni tror.

tack för all hjälp!

• Siabellon
    Sommarbebben skrev 2009-06-25 10:31:07 följande:
    Siabellon, Vilken underbar blogg du oxå har! Skulle ju nämt dig oxå i inlägget över, men du är oxå en utav mina "inspiratörer". Koftan måste helt klart vara felmärkt, det kan inte skilja så mkt på en strl!
    Tack snälla gulliga!

Här kommer måtten; står på mollyholic.se också.

Grön: byst: 51 mättovanför knytbandet Blåa:46
    ärm: armåla o ner: 54 Blåa: 48
    rygg: mittbak: 61,5 Blåa 55
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-25 10:53:11 följande:
    Mycket märkligt Har kommenterat på bloggen, pratat skit om EW och kommit med dagens stylingtips för rultiga, fattiga typer.
    Smaskigt!
    Ska genast läsa!

Men först!

Har kollat på Zoovillage, de har måtten på Lovelier Knit och enligt den listan så är min blåa Lovley en 2a!

Hur f*n ska jag göra om jag ska lägga ut den på Tradera! Ingen vill väl köpa om jag skriver att den är felmärkt. Då tror de väl att det är en kopia.....Cirkulerar såna priatkopior också? Nån som vet?

BLÄÄÄÄÄ! *sur som den värsta sura "sura grodor"-godis*
  • Siabellon
    villemina skrev 2009-06-25 13:12:30 följande:
    Tack! Jag köpte den! Satt som en smäck på höften. Passar ju till ALLT! *glad* NU är det slutshoppat!!!!! Promise!
    Slutshoppat?

det tror du bara!

snart kommer nåt mail fr nån webshop med smaskiga oddmollyerbjudanden. Det är så jämt!

Grattis till din investering föresten
  • Siabellon

Bina bina bina!

Ett tag trodde jag nog att du skulle "visa upp dig". *pustar ut*

Nog för att vi mollyholics är lite knasigt Odd, men inte SÅ knasiga!

Ha en bra dag alla!

Lagt in kort på mina kjolar om nån vill kolla.
    mollyholic.se

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-26 09:17:06 följande:
    Tror det är någon som är lite despo på färgkombon. God morgon förresten.
    eller hur!

morrn tebaka!

blir varm i dag med!
  • Siabellon

Malin med Tim skrev 2009-06-26 16:18:30 följande:

Idag fick jag hem min 247 robe som jag fyndade på ajabajakids för 498kr (ord 1699), var rädd att jag inte skulle få den för det priset men nu ligger den här hemma. Superfin och mysig i velour!
    Den har jag med. dessutom köte jag den veckan innan på Ajabaja för fullpris.......*muttrar*

Men visst är den supermysig!? Den blir nog kanon i vinter också då den är så härligt vintervit(då alltså, nu är den fräscht sommarkalkfärgad )
  • Siabellon
    SooJuicy skrev 2009-06-28 10:51:28 följande:
    Jag som skrev så gott om Country-Dreams på min blogg......men jaghar ju inte haft nåt problem ju. Tycker synd om de som drabbas iaf!

missgreta har superduperfina paket! första gången jag fick min leverans därifrån så blev jag alldeles stum och tårögd för att paketet var så fint! Sen knäppte jag kort på själva paketet o la ut på min andra blogg till o med. jag är lättimpad! Men visst gör det så himla mycket när de lägger ner lite xtra! Kostar dem inte så många kronor men ger köparen (iaf mig)så mycket

Idag blir det en inte-röra-sig-för-mycket-i-onödan-dag här. 07.15 var det redan 27 grader på vår skuggiga sida av huset!!
    vi ska dessutom ha kalas med alla barnen då maken/deras pappa fyller år idag. vi är så j***a smarta så vi har lovat grillat! mitt på dan! i stekande sol! notsoclever!

hörs!
  • Siabellon

Alltså, jag har bara kollat lite bloggar under helgen, jag orkar inte sitta med datorn i knä o bli ännu varmare.
    :-8

Jag väntar på min secret button (traderavinst)och mina tights(madsogmille). SÅ kul att veta att det kommer roliga paket i lådan!
    Ang andra märken så gillar jag Hunky Dory, Container, Bondelid och H&M! Sen dreglar jag över Desigual och Turqoise(stavning) men har aldrig köpt nåt. Det mesta danska är snyggt!

Nån som har tips på var man kan få tag på en blå Lovely knit i bomull föresten?strl 3

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna