Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

Kajsan skrev 2009-07-02 20:15:57 följande:
    Näää den får inte komma till vinterkollektionen! Jag måååste ha den i augusti! *Cravings*
    Håller med fullständigt! Jag vill ha den så fort som möjligt! den är så vacker så man blir stum...min värsta skräck är att jag provar den o så sitter den som skit på mig. men det KAN den inte göra.
  • Siabellon
    Kajsan skrev 2009-07-02 20:25:50 följande:
    Nä, då får man gå till plastikkirurgen och rätta till det som inte funkar i klänningen Sen såg jag en tjej i en rosa ( inte den ljusaste rosa) grandmas coat på tåget från Köpenhamn. Saran vad den var snygg! Så nu har jag fått megacravings efter den också Hoppas att det kommer nån ny din färg i den denna kollektion.
    Men den har jag sett på rea på webben flera ggr men varit lite sjalur på färgen......kanske man ska kolla
  • Siabellon

jag ska ha en 3a! kosta vad det kosta vill! jag använder klänning rätt ofta o sitter den bra kan jag betala. får väl sälja av en massa skit om inte annat.
    fick just en kommentar av min make som undrar om det är nåt Mollyplagg jag behöver. VA?! Behöver! kan man INTE behöva ett mollyplagg?

jag som skulle fixa käk o packa.......nu måste jag snoka runt på reorna.....

• Siabellon
    Audrey Will skrev 2009-07-02 21:18:50 följande:
    "Är det nåt Mollyplagg du behöver.." Blir tårögd! Var har du köpt han?
    Äsch, det räcker med att vara jag typ.
    Han köper kameragrejs o jag OM kläder. Förut var det bara jag köper kläder. Nuförtiden : jag köper OMkläder........

Men än har jag faktiskt inte hittat nåt på webben. vi åker ju bort o det är inte kul att beställa nåt som kommer när man är borta. Har med dator, pengakort(=konto o kreditkort) + bankdosa på packlistan så jag kan kolla in nyheterna som släpps när jag är utomlands. Och beställa!
    Jag mollyholic? Näe, varför tror ni?

btw: den där underbaringen till klänning är redan okejad fr makens sida, han tycker den är skitsnygg!
  • Siabellon

Äh, vad fan händer! Det funkar ju inte hur jag än gör......
    prova kopiera o klistra in själva annars.
    Annars om man söker på Odd Molly o väljer senast inlagda så är det objektsnummer 93643439

Ska fortsätta packa o dona nu. Ha det gott!

• Siabellon

Tjing fr Rhodos!
    Varmt som tusan, men skönt! lite besviken på lght vi betalat multum för men det ger sig nog.
    OT så det skriker om det men jag ville heja.

kan säga att på planet såg jag en 4 OM:ar. En långklänning fr förra året, en superpleated, en cupcake, en pilgrim och så jag då.......ålder på dess bärare pendlade efter bedömning av mig mellan 25-55! Mollys till alla!

PPP: har handlat det nödvändigaste i minimarket, dvs öl o chips ! o det var dyrt när vi kollade runt allmänt. blir till att kolla upp de andra affärerna utanför området.

• Siabellon
    villemina skrev 2009-07-09 09:45:14 följande:
    Gomorron! Har lite problem... Hur i hundan ska man knyta palette wraparound??? Jag önskar ett hål i sidan att dra in ena bandet i för att den ska sitta snyggt, men det finns ju inte??? Är det fel på min, eller??? Så här ser den ut på produktbild: Hur knyter ni era, om någon har en sådan här? *förvirrad*
    Har precis samma problem som dig. har också funderat om det är fel på min men det ska tydligen vara så. därav detta problem så hänger alla tags kvar o wrapen är oanvänd. men så vacker!!!

Ja PPP, jag VET-jag ska stänga ner o gå ut o sola......... kan bara inte hålla mig ifrån så jag är uppdaterad! dessutom har jag bränt mig liiite på ryggen. trots spf 30.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna