Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sylt skrev 2009-07-29 12:45:01 följande:
    Nu börjar jag snart gråta. Jag fick tips om min eftersökta jeanskjol. Mailar den utländska shopen och frågar om de skickar till Sverige. Men då hinner ngnannan roffa åt sig den!! NU är jag sur!!
    Vilken storlek är det du skall ha? Stl 2 finns på T nu.
  • Mabimao

Bina:
    Jackan du vill ha, vart finns den att se? På Mads.... så är det ju bild på 2008:s jacka och på OM sida finns den väl inte?
    jag är också ute efter den typen av jacka och blev lika besviken som du när höstkollektionen inte hade nån.

• Mabimao
    Bina skrev 2009-07-30 06:22:16 följande:
    Jackan finns inte på bild - ännu.. här är all info jag har om den:"Jackan påminner mycket om 738a nylon parker coat från hösten 2008 men jag kan inte säga om den är exakt lika. Den är lång med huva och priset är 1995:-"
    Tack, vilka är det som kommer ta in den vad du vet? Låter ju som om modellen kommer vara fin.
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-30 12:13:19 följande:
    Jag gissar att de flesta återförsäljarna kommer ta in den (jag är bara förvånad över att den inte finns på bild på OddMollys hemsida) .. det är Juniform som gett mig den informationen jag har. juniform.blogspot.com/2009/07/mer-odd-molly-h...
    Ja, att det fattas på OM sida är tok-skumt....
  • Mabimao

Jag har kollat ett tag efter Barnyard dress och inte har den funnits nån stans. (vad jag sett) och nu.....jag nu dyker det upp en eller ett par varje dag på T. Bör man börja undra? Men tanke på att det är ett sånt signatur plagg?

• Mabimao
    malinoski skrev 2009-07-30 23:21:16 följande:
    Tror inte att du ska oroa dig. Ofta lägger många ut plagg som de har sett börjat gå för mycket på Tradera, så då kommer det helt plötsligt ut fler likadana.Vet att jag själv har kommit på att jag borde sälja något plagg som inte kommer till användning men som man ser ger bra betalt på tradera.Min egen Barnyard håller jag dock hårt i ett tag till, älskar den! :)För inte så länge sedan så såldes Barnyards via Campadre för riktigt bra pris, så det kanske är sådana som säljs vidare nu också.
    Jag missade Campadres Odd Molly start med nån timme tror jag det var. De gick fort.......
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-31 09:02:01 följande:
    är det klänningen eller tunikan du menar? tunikan fanns på Barkaby för ett par veckor sedan..
    Klänningen!
    Tunikan har jag haft med sålt vidare, trivdes aldrig i den.
    Men klännigen.......är det nån som har en bild på sig i sin? Normal i storlek?
    Jag har två på T som jag kollar på.
  • Mabimao
    SooJuicy skrev 2009-07-31 20:02:04 följande:
    Du får gärna inboxa mig säljaren....så man aktar sig.
    Bra att det löser sig men verkar lite enkelt att skylla på någon annan.
    Jag har nämligen fått samma förklaring på en jacka för något år sedan. Det var fel storlek i annonsen.......och det var ju såklart dottern som lånat mammas T konto.
    Men skit samma.......bara det löser sig för dig.
    Jag skulle också bett om rejäl rabatt och behålla den om du vill ha den.
  • Mabimao
    humma skrev 2009-07-31 20:02:37 följande:
    Gaahhh, nu blir jag orolig. Har precis köpt en kappa via T och den ska vara helt ny. Hoppas det stämmer...
    Förra gången jag köpte ett OM plagg från T fick jag aldrig plagget. Först efter fem månader och massa trassel fick jag tillbaka mina pengar.
    Men jag ville så gärna ha Spring Coaten...

Trist för dig, och massa mer-jobb...
    Men hade de skickat plagget? I så fall är det ju fantastiskt att de alls betalt tillbaks. Jag har blivit av med grejer på väg till mig två gånger. Och säljare ansvarar ju inte för post och jag kan inte bevisa att hon ej skickat ju.........så jag rekar allt över en viss summa nu.......Håller tummarna för att det går vägen nu
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna