Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-08-02 22:21:53 följande:
    har du köpt ngt plagg själv?
    Nope
  • Mabimao
    Bambiblogg skrev 2009-08-02 22:23:16 följande:
    Ehum.. "beige" blus står det i auktionen.... den är väl ändå grå?
    Finns ju i beige, men denna ser onekligen grå ut....
  • Mabimao
    Ugglan71 skrev 2009-08-03 09:51:22 följande:
    Jag har funderat, tror ni att kopiorna på tradera finns i den utsträckning som man tror när man läser här och på endel bloggar?? Jag har endel auktioner bla på en ganska populär klänning från living tenfold kollektionen... men jag får inte den såld. Jag säljer inte kopior men får inte endel OM plagg sålda. Kan detta bero på rädsla för kopior eller semestertider? Jag personligen tycker att det är överdrivet. Jag spar på alla kvitton när det gäller mina OM kläder. Är väl det man får göra i fortsättningen...
    Skriv nåt om det i auktionsbeskrivningen. Att du har kvitto och så. Att du aldrig skulle sälja kopior och liknande.
    Vad är det för klänning?
  • Mabimao
    Ugglan71 skrev 2009-08-03 10:46:23 följande:
    Dollar dress i grått. Jag får nog göra det. Men samtidigt kanske det det väcker ännu större misstanke.. nä jag vet inte. Får kanske försöka med blocket? Kanske lättare
    Jag hittar den inte. Dollar dress hittar jag tre. Två från samma säljare och en som köpt den på blocket.
  • Mabimao
    Ugglan71 skrev 2009-08-03 11:12:10 följande:
    Jag har två en i beiget och en i grått, dollar dressar bägge två. De gick ut nu, fick ingen såld
    Jag tror det är därför.....att det är två.......för mig är det kopie-varning när man har mer än en......så sälj en i taget.
    Har du sett liknande gå för det du begär?
    Har du fått många frågor på dem?
  • Mabimao

Om OM butiken skall ha rea, brukar de starta blygsamt då? Eller 50% direkt?
    Ingen som vill vara ombud.........
    Har de mycket summer kvar?

• Mabimao
    Anna Paulita skrev 2009-08-03 23:16:01 följande:
    Ni som har koll på kommande kollektioner...verkar det som om det kommer komma något liknande som Tenfold knitjacket i framtiden? Skulle så gärna vilja ha en men fegar lite gällande att beställa på nätet då jag är högst osäker på min storlek. :/
    Tenfold kommer i höst/vinter i ull. Kolla OM egna sida där du kan se alla kläder som kommer fall winter -09
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-03 23:13:46 följande:
    Tror att enligt Bambis blogg så startar de på 30% och sen ökar till 50%. Jag funderar hur 17 jag ska hinna dit? Undrar om jag kan klämma in en snabbvisit innan jag måste in till jobbet på onsdag eftermiddag. Vad är du ute efter?
    Frotté tunikan.....inte robe........blå, grön eller rosa stl 3.
    Och ja.......jag vill säkert ha mer men vet inte på rak arm.......
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-04 00:26:58 följande:
    [citat]
    Ok. Om jag ska dit så kommer jag nog tyvärr inte kunna lägga ut så mycket (är nästan pank efter regnig semester ) men om du vill att jag kollar och hinner föra över pengar innan så kollar jag självklart åt dig Inboxa i så fall!Är som sagt osäker på om jag kommer att kunna klämma in det på onsdag men skulle så gärna vilja

Jag kan kolla med butiken om de har först och vad de kostar. Återkommer imorgon.
  • Mabimao

Mamma till N o N skrev 2009-08-04 13:37:30 följande:

Hej!Helt ny i tråden men har "tjuvläst" ett tag! Älskar OM och har en Tenfold Knit -08 mörkblå och hade en tunika (grå med orange kommer inte ihåg numret) som jag tyvärr fick returnera då det orange färgade av sig..... Men nu är det dags för en ny tunika =) Vad tror ni om denna? Är den verkligen äkta till det priset?www.tradera.com/Ny-Odd-Molly-Makeout-dress-st...Kanske denna länk funnits tidigare men jag postar ändå! Det finns otroligt mycket fint i höstkollektionen!! butikcha.dk/catalog/index.phpör gärna av er om någon har Grandmas Coat st 3 i blått!! ;)
    Välkommen!

Detta är en av dem det tros finnas kopior av. Så jag har ingen aning.....jättesvårt att veta........

(Du får inte göra efterfrågningar/efterlysningar av plagg på denna tråd, då kan vi bli avsängda. Efterlys på bambis torg istället , bambi.blogg.se/2009/june/the-molly-mall.html)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna