Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly tråd för oss inbitna

Puffig Pingla skrev 2009-07-16 14:43:40 följande:
    Väntar fortfarande på att jag ska fatta hypen med 357:orna. Men den kommer nog
    Har du provat dem?
    De är underbara på och riktigt smickrande för figuren :)
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 10:38:16 följande:
    Vet inte vad de heter. Men typ detta;www.tradera.com/Odd-molly-linne-tunika-storle...OBS! inte min auktion!
    Det går ett gummiband under bysten och bak på ryggen, vilket gör att den är ganska töjbar. Om du inte behöver större för kupstorleken så kan du säkert ha den mindre av storlekarna.
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 11:20:02 följande:
    Ny dagens Pingla upplagd.Notera bildförbättringen. Hur jag löste det? Putsade spegeln. Pinsamt men sant.
    hihihi.... jag rusar och kollar :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 11:35:36 följande:
    Svarar här ist för bloggen - det är en 4:a. En 3:a funkar oxå men då får man inte det snygga "skrynket" vid bysten.
    aha... bra att veta :)
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 12:09:45 följande:
    å förresten: pretty pretty you are.
    Tacktack!
    Jo...lite ond är jag nog ;) hihihi....
  • freemind
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 12:09:04 följande:
    Du är ond. Nu håller jag ju på att ramla dit på den oxå. Och eftersom jag aldrig kan bestämma mig för en färg så är ju chansen ganska stor att jag förköper mig. *muttrar*
    javisst... en i varje färg :) det vill jag också ha :)
  • freemind

Ullis 10 skrev 2009-07-17 13:23:29 följande:

köpte just en spring coat ny för 1600 kr!! grå, men det kan väl funka i höst då? Fynd?:)
    Jättefynd!
    Jag fyndade också en likadan på 40% :)
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 14:12:51 följande:
    Hämtade nyss posten och där låg mitt paket från Shirtstory. Snabb leverans! I paketet var den fina fina Bubbles tunikan. Tack vem-det-nu-var som tipsade mig om att ta storlek 1 fast jag trodde jag skulle ha 2. Jag hade definitivt inte kunnat ha större. Ska prova den lite bättre senare. Måste ju hitta ngn bra underdel till också. Jeans bör väl bara snyggast?Nu ska jag sola lite till medan lillknodden sover.Cu
    Det var jag som tipsade :)
    Jättesnyggt till jeans!
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 17:45:53 följande:
    Så det är dig jag ska skylla på för att du lett mig ner i fördärvet sen? Nu måste jag bergis köpa nya smalare jeans. Har bara bootcut och det kanske blir för "vippigt" med utsvängt både uppe och nere
    Skyll på mig bara... jag kan ta det :)
    Fick du betala frakt?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna